ملارد | فرزندان مدال آور مرکز علی ابن ابیطالب (ع) تقدیر شدند 

در مراسمی با حضور داود خادم رئیس اداره، پروین یاری زاده مسئول امور اجتماعی و مسئول حراست از فرزندان مرکز خیریه علی ابن ابیطالب (ع) که موفق به کسب عنوان طلای مسابقات باشگاهی شهرستان ملارد در رشته ژیمناستیک شده اند تقدیر شد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم با تاکید بر اهمیت افزایش توانمندی های فرزندان در مراکز گفت: در کنار فراگیری امور تحصیلی، شرکت در کلاسهای ورزشی، علمی و... یکی از موارد بسیار مهمی است که موجب توانمند شدن فرزندان میشود.  

پروین یاری زاده مسئول امور اجتماعی نیز با اعلام اینکه این مرکز از سال 84 در شهرستان راه اندازی شده است گفت: کلاسهای آموزشی که فرزندان در آن شرکت میکنند بسیار متنوع بوده و بر طبق علاقمندی و تمایل آنها برنامه ریزی میشود.  

وی افزود: در حال حاضر 25 فرزند 8 الی 18 سال در این مرکز با حضور پرسنل متخصص اعم از مشاور، مددکار و... توسط بخش غیردولتی نگهداری میشوند.  

خادم با تشریح اینکه در زمان ترخیص از مرکز نیز مهارتهای مختلف نقش بسیار موثری در استقلال فرزندان دارد گفت: پیشرفت در رشته های ورزشی و یا دارا بودن مدارک فنی و حرفه ای در کنار تحصیلات دانشگاهی میتواند نقش مهمی در ترخیص و مستقل شدن فرزندان پس از خروج از مرکز داشته باشد.

کد خبر 63116

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد