ملارد| اولین کمیته شورای سالمندی برگزار شد

 اهمیت پیگیری امور مربوط به سالمندان، اولین کمیته شورای سالمندی بهزیستی شهرستان ملارد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ اولین جلسه شورای سالمندان با حضور دکتر محمدرضا یزدانیار معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، داود خادم رئیس اداره، معاونین و نمایندگان ادارات برگزار شد.  

 رئیس بهزیستی شهرستان ملارد با اعلام اینکه در خدمت رسانی به سالمندان بسیاری ارگانها دخیل هستند گفت: در کنار بهزیستی ارگانهایی چون شبکه بهداشت و درمان، اداره ارشاد، اداره ورزش و سایر ارگانها میتوانند با همکاری و فراهم آوردن شرایطی که خدمات بهتری به سالمندان ارائه شود گامی مثبت بردارند.
 
داود خادم در ادامه با تاکید بر افزایش جمعیت سالمندان کشور گفت: فراهم آوردن امکانات ورزشی و تفریحی از جمله اقدامات ارزشمندی است که نقش بسیار موثری در افزایش روحیه شادی سالمندان دارد.  

روح اله غفاری مسئول توانبخشی نیز با اعلام اینکه در حال حاضر سه مرکز نگهداری از سالمندان در شهرستان بصورت فعال آماده ارائه خدمت هستند گفت: یکی از اقدامات مهم در پیگیری امور سالمندان، شناسایی سالمندانی است که فاقد پوشش بیمه هستند.
 
رئیس بهزیستی نیز در ادامه با تشریح مواردی از سند ملی جامع سالمندی گفت: تمامی موارد لازم الاجرا در خصوص سالمندان در این سند گنجانده شده که در اختیار ادارات عضو در کمیته سالمندی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 63115

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد