ملارد| برگزاری اولین شورای مشارکت‌های مردمی 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد از برگزاری اولین شورای مشارکتهای مردمی در سال ١۴٠١ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در راستای تلاش برای ارائه خدمات هرچه بهتر به جامعه هدف تحت پوشش و با توجه به نیازمندی های مختلف این قشر، اولین شورای مشارکتهای مردمی با حضور دکتر محمدرضا یزدانیار معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، داود خادم رئیس اداره، مسئولین، نمایندگان ارگانها و جمعی از خیرین و معتمدین برگزار شد.  

 داود خادم ضمن تقدیر از همراهی و پشتیبانی خیرین در تهیه موارد مورد نیاز مددجویان و همکاری با حوزه مشارکتهای مردمی اداره ملارد گفت: بیش از شصت درصد موارد مانند هزینه های مسکن، تجهیزات پزشکی، هزینه های درمانی و... با توجه به اعتبارات تخصیصی از سوی سازمان پیگیری میشود ولی برای ارائه خدمات هرچه بهتر و با توجه به تعداد بالای توانخواهان و مددجویان در شهرستان کماکان نیازمند همراهی خیرین هستیم.  

در ادامه این جلسه مهری سادات شاهچراغی مسئول مشارکتهای مردمی آمار و عملکرد کاملی از اقدامات صورت گرفته در سال 1400 و سه ماهه ابتدایی 1401 ارائه نمود و گفت: حوزه مشارکتهای مردمی آمادگی کامل جهت راهنمایی خیرین و افراد علاقمند در جهت کمک به جامعه هدف سازمان را داشته و این کمک ها میتواند بصورت نقدی و غیرنقدی باشد.

کد خبر 63114

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد