برگزاری جلسه شورای معاونین اداره کل بهزیستی استان هرمزگان

جلسه شورای معاونین بهزیستی هرمزگان به ریاست مدیر کل بهزیستی استان و با حضور اعضای شورای معاونین در محل اداره کل بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ جلسه شورای معاونین بهزیستی هرمزگان به ریاست سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی استان و با حضور اعضای شورای معاونین با دستور کار بازخوانی شیوه نامه ملاقات مردمی و تشکیل کمیته مشارکتهای مردمی در محل اداره کل بهزیستی استان هرمزگان برگزارشد.
در این نشست پس از بازخوانی و بررسی شیوه نامه ملاقات مردمی ابلاغی از سازمان بهزیستی کشور توسط رییس اداره هماهنگی و پذیرش بهزیستی استان و بیان برخی از وظایف و امورات محوله از سوی سازمان بهزیستی کشور در این خصوص ، رییس اداره هماهنگی موسسات غیردولتی ، اشتغال و مشارکت های مردمی بهزیستی هرمزگان در خصوص تشکیل کمیته مشارکتهای مردمی به بیان مطالب پرداخت.
در ادامه سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی استان اجرای شیوه نامه ملاقات حضوری گروه های هدف با مدیران را راهبردی شایسته برای وحدت رویه و اجرای استاندارد سازی فرایند انجام کار ، رعایت حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و رسیدگی مطلوب به مشکلات مددجویان دانست .
مدیر کل بهزیستی استان در بخش دیگری از سخنان خود به نکات کلیدی اشاره کرده و گفت : ضرورت به روز و مستند بودن گزارش های مددکاری ، ثبت به موقع خدمات ارائه شده به جامعه هدف در سامانه ، استفاده از ظرفیت گروههای جهادی ، برنامه ریزی جهت برگزاری مستمر میزخدمت در محلات آسیب خیز و کم برخوردار از جمله مواردی هستند که نیاز به پیگیری و دقت نظر کلیه اعضا ی شورای معاونین دارد.
وی افزود : ایجاد زمینه اطلاع رسانی و آشنایی عموم با فعالیت ها و خدمات سازمان  و بهره گیری از نیروهای فعال ، علاقمند و خلاق در کمیته مشارکتهای مردمی باید مورد توجه قرار گیرند.
گفتنی است در ادامه جلسه هریک از اعضای شورای معاونین به بیان دیدگاهها و پیشنهادات خود در خصوص دستور کار جلسه پرداختند و در پایان راهکارها و تدابیر لازم از سوی مدیرکل بهزیستی استان مطرح شد.

کد خبر 63100

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد