مراکز بهزیستی بهترین مکان برای توزیع نذورات مردمی در ایام محرم و صفر

کلیه مراکز بهزیستی استان همدان در ایام محرم و صفر آماده دریافت نذورات مردمی هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان دکتر محمد مهدی شاهقدمی مدیر کل بهزیستی استان همدان  ضمن اعلام این خبر افزود: خیرین ، نیکوکاران ، دفاتر مراجع عظام تقلید ، اماکن و بقاع متبرکه ، صاحبان صنوف و صنایع و مدیران استان همیشه و درتمام مناسبتها همراه بهزیستی و حامی جامعه هدف ما بوده اند به طوری که در 4 ماهه اول سال 1401 نزدیک به 50 میلیارد ریال به مراکز بهزیستی کمک و مشارکت مردمی صورت گرفته است که بیش از 11% نسبت به رقم سال گذشته رشد داشته است ..

مدیرکل بهزیستی همدان با اشاره به ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و عرض تسلیت پیشاپیش این ایام خاطرنشان کرد شیعیان و محبان سرور و سالار شهیدان در این ایام در کنار عرض ارادت به محضر اهل بیت (س) با نذورات و اطعام و قربانی و توزیع سبدهای غذایی و خواروبار به یاری نیازمندان می شتابند که بهترین محل برای انجام این امور خیر و سنت حسنه مراکز شبانه روزی و روزانه بهزیستی استان اعم از خانه های سالمندان ، آسایشگاه های معلولین ، مراکز نگهداری بیماران روانی مزمن ، شیرخوارگاه و خانه های نگهداری فرزندان بهزیستی ، کمپ های درمان معتادین و... است و بهزیستی همدان به عنوان واسطه خیر بین نیکوکاران و نیازمندان واقعی آماده هدایت خیرین به این مراکز می باشد.

 محمد مهدی شاهقدمی با اشاره به سیره معصومین خصوصا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در یاری و کمک به نیازمندان و ایتام و... خاطرنشان کرد یکی از برکات توزیع مناسب و سازمان یافته نذورات مردمی در ماه محرم گسترش عدالت اجتماعی و کاهش فقر و آلام دردمندان است و شاید بجای توزیع معمول نذورات با توزیع هدفمند از طرف مومنین معزز و هیات و مساجد و حسینه ها بتوانیم در جهت رفع مشکلات گروهی از همشهریان خود گامی موثر برداریم.

مدیر کل بهزیستی همدان  ضمن قدردانی از ائمه جماعات مساجد ، مداحان و ذاکرین اهل بیت ، وعاظ و خطباء و صاحبان منبر و تریبون در این ایام ، دعوت کرد این عزیزان با مراجعه به مراکز بهزیستی در سطح استان ضمن مشاهده خدمات و فعالیتهای بهزیستی و حجم نیازها و کمبودها با رویکرد گسترش خیرجمعی همگان را به مشارکت در امور بهزیستی وانجام وظایف اجتماعی خود متذکر شوند و بانیان و خیرین محلات و مناطق شهر را در تامین جهیزیه دختران نیازمند، تعمیر مسکن معلولین و مددجویان ، تهیه لوازم سرمایشی ، رفع مشکلات معیشتی زنان سرپرست خانوار و مددجویان از کارافتاده و خانواده معتادین درحال درمان هدایت کنند .

  لازم به ذکر است مردم نوع دوست استان می توانند  با تماس با شماره38262931 - 081 کمکهای و نذورات  خود را به دست نیازمندان برسانند  همچنین برای مبالغ اهدائی شماره کارت 8393-6927-9570-6367 مشارکتهای مردمی بهزیستی و شماره شبا 210100004165034541724011  در نظر گرفته شده است.

کد خبر 63072

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد