رباط‌کریم| بازدید از مرکز مثبت زندگی 

 کارشناس مسئول بهزیستی کشور و کارشناس مسئول مثبت زندگی شهرستان تهران از اجرای طرح مشارکت اجتماعی زنان و نوجوانان از مرکز مثبت زندگی۸۵۶ نصیر شهر بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ بهادر مهکی رئیس بهزیستی رباط‌کریم از بازدید جایدری کارشناس مسئول بهزیستی کشور و صادقی کارشناس مسئول بهزیستی استان تهران به همراه مینا صمدی نیا مسئول پیشگیری بهزیستی رباط‌کریم از مراحل اجرای طرح مشارکت اجتماعی زنان و نوجوانان در مرکز مثبت زندگی۸۵۶ نصیر شهر خبرداد و گفت: هدف از طرح مشارکت‌های اجتماعی زنان و نوجوانان، ارتقای توانمندی زنان در زمینه شیوه‌های همیاری اجتماعی برای پیشگیری از آسیب‌ها، ایجاد زمینه مشارکت زنان در مؤسسات غیر دولتی و افزایش تاب‌آوری زنان در مقابل آسیب‌ها می‌باشد.

همچنین کارشناس مسئول پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کشور در خصوص جزئیات این طرح گفت: ای طرح در مرکز مثبت زندگی ٨۵۶ نصیر شهر و برای  اوقات فراغت تابستانی نوجوانان و زنان که در دو گروه ۱۸ تا ۳۰ و ۳۰ تا ۵۰ سال هستند در حال اجراست.  

 گفتنی است سیزده جلسه آموزشی برای شرکت کنندگان پیش‌بینی شده که اصول کار گروهی، آشنایی با مشکلات خاص زنان، شناسایی، طبقه‌بندی و اولویت‌بندی مشکلات، تحلیل و ریشه‌یابی آنها، بررسی راهکارها و تدوین پروژه از این راهکارها، جلب مشارکت گروه‌ها و نهادها برای تأمین مالی یا حمایت‌های اجتماعی از پروژه و در نهایت، اجرای پروژه، به فراگیران آموزش داده می‌شود.

شایان ذکر است؛ ایجاد فضای مناسب و خوشایند جهت برگزاری کارگاههای آموزشی، مربی برای کودکان همراه والدین، همچنین حضور مددجویان معلول در کلاس‌ها از نکات قابل توجه در اجرای طرح بود که در پایان توسط کارشناس کشور و استان از مرکز مثبت زندگی۸۵۶ تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 63053

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد