برگزاری شورای فرهنگی بهزیستی استان با حضور  رئیس ستاد اقام نماز استان

مدیرکل بهزیستی استان : منطقی نیاز جوان امروز را آشنایی بیشتر با امامان معصوم و ایام محرم را فرصتی مناسب برای اجرای برنامه های فرهنگی بیان داشت

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، جلسه شورای فرهنگی با حضور حجت الاسلام شمس الدین مشاور استاندار و رئیس ستاد اقام نماز استان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد .

حجت الاسلام شمس الدین در این جلسه ضمن ابراز خرسندی در اداره کل بهزیستی استان و بیان تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین افزودند : انسان ها همواره محتاج و به دنبال معنویت بوده و هستند و این نیاز منوط به گروه و یا ادیان خاصی نیست .

وی ادامه داد : کرونا خیلی از واقعیت ها را برای انسان امروزی عیان داشت و نشان داد بشر امروز با تمام پیشرفت خود در ابعاد مختلف همچنان ضعیف و شکننده است و نباید از این موضوع قافل شد که این بیماری بیشتر روحی است تا جسمی و این نظریه جای به اثبات رسید که انسان های با روحیه و دارای توکل بهتر و با سلامت از این بیماری عبور کردند .

مشاور استاندار و رئیس ستاد اقام نماز استان افزود : یکی از موثرترین راه های ایجاد روحیه و دستیابی به توکل عبادت و دست یاری به سمت خداوند داز کردن است ، راه نجات بشریت رفتن به سمت خدا و معنویت است .

حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و تلاش های بهزیستی در امر اقامه نماز این اداره کل را یکی از دستگاه های برتر در اقامه نماز برشمرده و ابراز داشتند : در اقامه نماز اول وقت در دستگاه های اجرایی زمان دارای اهمیت است و این امر باید در کوتاه ترین زمان برگزار شود و نباید این موضوع باعث تاخیر در کار ارباب رجوع شود .

در ابتدای این جلسه دکتر منطقی مدیرکل بهزیستی استان سمنان ضمن خوش آمدگویی به حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین و رضوانی کارشناس ستاد اقامه نماز استان به بهزیستی استان نماز را ارتباط بین خالق و مخلوق دانستند که بیشتر انسان نیازمند این رابطه است یا خالق .

وی گزارشی از عملکرد بهزیستی استان در اجرای اقامه نماز و برگزاری برنامه های فرهنگی ارائه و ایام سوگواری محرم را یکی از بهتر زمان ها برای شناخت ائمه اطهار و به ویژه امام حسین(ع) در کلیه ابعاد زندگی اجتماعی و فردی بیان داشتند .

منطقی نیاز جوان امروز را آشنایی بیشتر با امامان معصوم بیان و ایام محرم را فرصتی مناسب برای اجرای برنامه های متفاوت فرهنگی در این راستا بیان داشتند که این امر نیاز به برنامه ریزی و بستر شناسی مناسب دارد .

در ادامه جلسه رضوانی کارشناس ستاد اقامه نماز دستورالعمل های اجرایی اقامه نماز در دستگاه های اجرایی را بیان و ضمن تقدیر از اداره کل بهزیستی استان توضیحات تکمیلی را در این خصوص بیان داشتند .

                                                 

کد خبر 63051

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد