دشتی |اشتغال و توانمند سازی جامعه هدف  یکی از اهداف اصلی بهزیستی می باشد

زارع رئیس بهزیستی با رسولی رئیس فنی حرفه ای شهرستان دشتی به مناسبت هفته ملی مهارت و در جهت توانمندسازی واشتغال جامعه هدف دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر ، در این دیدار تیموری کارشناس اشتغال و برجویی کارشناس امور اجتماعی بهزیستی دشتی مراد زارع را همراهی کردند.

در این دیدار رئیس اداره بهزیستی ضمن تبریک هفته ملی مهارت به رئیس و مجموعه فنی حرفه‌ای شهرستان دشتی گفت: اشتغال و توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی یکی از اهداف اصلی ما می باشد و تمام تلاش کارشناسان و مددکاران بر این است تا فردی که اقدام به دریافت تسهیلات اشتغال می نمایند، بتواند به نحو احسن از این تسهیلات استفاده نموده و منجر به ایجاد اشتغال پایدار شود.                                                                                         

   زارع در ادامه افزود: با توجه به جمع آوری بانک اطلاعات جامعه هدف جویای کار سعی بر این است تا ظرفیت های خوب مراکز فنی حرفه ای در راستای ایجاد اشتغال فن محور و مهارت محور استفاده نموده و متقاضیان اشتغال را جهت کسب مهارتهای شغلی و دوره های توانمند سازی جهت ورود به بازار کار، به این مراکز معرفی می نمائیم.

رسولی رئیس مرکز فنی حرفه ای دشتی نیزضمن تشکر از مجموعه بهزیستی شهرستان گفت: این مراکز آمادگی لازم جهت آموزش به افراد معلول، زنان سرپرست خانوار و بهبود یافتگان از اعتیاد را دارد و تناسب ظرفیت دوره های آموزشی و رشته شغلی برگزار خواهد شد.

کد خبر 63037

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد