350 مددجو در سال جاری  آموزش فنی و مهارتی دیده اند

دکتر حسین اسدی راد روز سه شنبه در آیین تقدیر از کارکنان آموزش فنی و حرفه ای و مدال آوران مسابقات ملی مهارت گفت :نیاز به آموزش و داشتن مهارت در بین همه افراد جامعه بخصوص مددجویان بهزیستی قابل لمس است و هدف توانمندسازی گروه های هدف بدون کسب مهارت امکان پذیر نیست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر ، مدیر کل بهزیستی استان بوشهر در این نشست به ظرفیت های مهم آموزش فنی و حرفه ای در جهت توانمندسازی نیروی ماهر اشاره کرد و افزود: نیاز به آموزش و داشتن مهارت در بین همه افراد جامعه بخصوص مددجویان بهزیستی قابل لمس است و هدف توانمندسازی گروه های هدف بدون کسب مهارت امکان پذیر نیست و گذراندن دوره های مهارتی و برنامه های حمایتی جهت ورود به بازار کار لازم و ضروری است و بهزیستی استان دراین راستا نهایت استفاده را از ظرفیت آموزشی فنی و حرفه ای استان خواهد برد.

ایشان اشاره داشت : بر این اساس از آغاز امسال تفاهمنامه اجرایی آموزش فنی و مهارتی گروه های هدف بهزیستی فیمابین دو دستگاه منعقد گردیده است و تاکتون بیش از 350نفر از دوره های آموزشی لازم برخوردار گردیده اند. 

حسین اسدی راد با اشاره به اینکه آموزش‌های مهارتی مددجویان امری دارای اولویت در این نهاد حمایتی است اضافه کرد: با همکاری و تعامل در آموزش، مهارت آموزی و توانمندسازی مددجویان می‌توان در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای این قشر اثرگذار بود.

وی بیان داشت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باید متناسب با توانایی ذاتی افراد و همچنین نیاز جامعه باشد.

مدیر کل بهزیستی بوشهر با بیان اینکه تعهدات آموزشی فنی و حرفه‌ای به جامعه هدف بهزیستی در استان بوشهر تا پایان سال کاملاً پوشش داده خواهد شد، افزود: با همکاری آموزش فنی و حرفه ای استان تا پایان سال جاری ظرفیت آموزش بیش از دو هزار نفر از مددجویان بهزیستی در زمینه آموزش‌های مهارتی فراهم خواهد شد.

350 مددجو در سال جاری  آموزش فنی و مهارتی دیده اند

350 مددجو در سال جاری  آموزش فنی و مهارتی دیده اند

کد خبر 63034

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد