جلسه گزارش موردی مرکز مشاوره حضوری دولتی  برگزار شد

مهرناز اسکندری از برگزاری جلسه گزارش موردی مرکز مشاوره حضوری دولتی با ارایه مشاور خانواده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر دومین جلسه گزارش موردی مشاوران حضوری دولتی و صدای مشاور (1480) با موضوع « بی وفایی» در محل کلاس آموزشی مرکز مشاوره حضوری دولتی با حضور مشاوران  مراکز برگزار گردید.

معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان بوشهر گفت: در این جلسه که با مشارکت حداکثری مشاوران برگزار شد ، موضوع بی وفایی و انواع رابطه فرازناشویی طرح و چگونگی پاسخگویی به تماس های با شکایت بی وفایی مرحله بندی و طرح گردید

وی افزود: بحران بی وفایی نیز از موضوعات طرح شده در جلسه بود.

معاون پیشگیری بهزیستی استان بوشهر گفت :مباحثی چون تعریف بحران که بحران نوعی پاسخ به خطرزایی یک حادثه است که خود به صورت یک شرایط دردناک تجربه می شود. و بحران می تواند به چند ساعت محدود شود و یا هفته ها طول بکشد. بحران همراه با غافلگیری است. زمان،مهمترین عامل در بحران است. علائم بحران: علائم فشار روانی و فیزیولوژی از قبیل ترس هراس کرختی روانشناختی از قبیل از هم گسستگی و پریشانی، احساس بی کفایتی و درماندگی، اضطراب ،اختلال در تفکر ، انزوا واشتغال ذهنی ،تغییرات اساسی در زندگی از قبیل عدم انجام فعالیت های روزانه، اختلال در عملکرد روزانه نیز مباحث مطروحه در این جلسه بود.

لازم به ذکر است : مدرس این جلسه سرکارخانم فاطمه حسینی از مشاوران مرکز حضوری و صدای مشاوره استان بود.

جلسه گزارش موردی مرکز مشاوره حضوری دولتی  برگزار شد

کد خبر 63031

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد