در سومین روز از ماه محرم با حضور مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس،در بهزیستی فارس برگزار شد:

محفل عفاف و حجاب به همت شورای فرهنگی و روابط عمومی بهزیستی فارس با حضور زهرا یقطین مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس و سخنرانی شیخ علیرضا حدائق مسئول بنیاد و موسسه فرهنگی حضرت مهدی موعود عجل الله فارس در اداره کل بهزیستی فارس برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:
 استاد شیخ علیرضا حدائق در محفل عفاف و حجاب با حضور مدیرکل امور زنان استانداری فارس، معاونین و بانوان بهزیستی فارس گفت: ایجاد هیجان های بیمارگونه روحی و روانی، افزایش آمار طلاق و فساد اخلاقی در جامعه از اثرات بد حجابی در جوامع بشری است.
 از بین رفتن ارزش واقعی زنان، ایجاد بلوغ زودرس و انحرافات جنسی در کودکان ، مصرف گرایی و ضربه های عظیم اجتماعی بر پیکر جامعه از آثار زیانبار بدحجابی در اجتماع است ، باید مسائل شرعی را از کودکی به فرزندان یاد داد و حتی در کانون خانواده نیز به پوشش مناسب توجه داشت.
 آرامش، سلامت اجتماعی و سلامت جسمی در گرو رعایت عفاف و حجاب است.
مسئول بنیاد حضرت موعود عجل الله اظهار داشت: جامعه حق همه است ، درست است که بنا به آیه "لا اکراه فی دین" هر کسی می‌تواند هر عقیده‌ای داشته باشد یا در خلوت خانه خودش هر کاری که آن را تبدیل به پایگاه فساد نکند انجام دهد ،ولی اگر آن را وارد اجتماع کرد باید جلو آن گرفته شود.
 بانوان ما باید الگوی خود را  حضرت فاطمه زهرا "سلام الله" قرار دهند، بانویی که در تمام عرصه‌های اجتماعی فعال بود و در دفاع از ولایت سخنرانی ها کرد اما نامحرمی او را در حرام ندید ، بنابراین قطعاً زن مسلمان در جامعه رفت و آمد دارد ولی نگاه و تعامل  به حرام ندارد.

انتها/فاطمه رضایی

کد خبر 62998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد