مراکز بهزیستی آماده دریافت نذورات عزاداران حسینی هستند

مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: همه مراکز بهزیستی در سطح استان آماده دریافت نذورات و احسان عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) جهت توزیع بین نیازمندان هستند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی ضمن اعلام آمادگی بهزیستی جهت جذب نذورات، هدایای نقدی و غیر نقدی خیرین گفت: نیکوکاران پایتخت شور و شعور حسینی که قصد یاری مددجویان بهزیستی و اهدای نذری  به مراکز نگهداری افراد دارای معلولیت و خانواده های نیازمندان را دارند می توانند به مراکز بهزیستی مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نزدیک به ۶۵۰ کودک "دارای حامی" تحت حمایت بهزیستی هستند که ۵۱۰ حامی بهزیستی را همراهی می کنندو  ۳۰۰ کودک نیز چشم انتظار یاری حامیان و خیرین هستند.

حسینی گفت: خیرین می توانند با مراجعه به مراکز بهزیستی به عنوان حامی کودک، حمایت و کمک مالی ماهانه کودکان نیازمند تحت پوشش بهزیستی را از نظر تحصیلی و معیشتی به عهده بگیرند.

 وی با اشاره به اینکه ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان فرصتی برای حمایت از مددجویان و نیازمندان است، یادآور شد: خیرین و نیکوکاران می توانند از طریق کد دستوری #۲۵۰۰۰*۶۶۵۵* و شماره کارت ۲۱۶۸-۷۱۷۸-۹۵۷۰-۶۳۶۷ و شماره‌حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ به جامعه هدف بهزیستی کمک کنند.

کد خبر 62971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد