پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی استان قزوین به مناسبت  ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)

بسم الله الرحمن الرحیم السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الارْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ویاران باوفای ایشان را به همه حق طلبان و آزادگان جهان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (س) به ویژه خانواده بزرگ بهزیستی تسلیت و تعزیت عرض می نمایم

 محرم، یاد آور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است. حکایت بی بدیل رشادت انسان‌های پاک دل و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و در راه دین و عقیده از جان گذشتند. آزادگان غیوری که زندگی را با بینش وسیع، استقامت در مقابل ظالم و آزادگی و پایمردی در راه حق معنا بخشیدند.

 اگر چه قرن ها از حادثه کربلا می گذرد اما دل ها همچنان شیفته پیام کربلا است و هر محرم شرح ایثار حماسه سازان عاشورا ،جهان را به شمیم جان نواز، "باز این چه شورش است" معطر می سازد.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات سوگواران عزیز در عزاداری محرم و عاشورا و تاسوعای حسینی، از پروردگار متعال می خواهم ما را در زمره رهروان راستین آن امام بزرگوار و حافظان فرهنگ ظلم ستیزی و عدالت محوری قرار دهد.

علی دهباشی پور 

مدیر کل 

کد خبر 62946

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد