در رسانه |پویش «در سایه سار حسین(ع)» به نفع مددجویان بهزیستی همدان راه اندازی شد

مدان-ایرنا- سرپرست معاونت اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: پویش «در سایه سار حسین(ع)» در راستای کمک به ساخت مسکن مددجویان زیر پوشش بهزیستی استان راه اندازی شد.

«یاسر عزیزی سعید» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پویش «در سایه سار حسین(ع)» با هدف مشارکت جمعی و استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران در راستای کمک به ساخت مسکن خانواده‌های زیرپوشش بهزیستی استان‌ همدان در ماه محرم و صفر اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مددجویان بهزیستی بدون مسکن که در نوبت دریافت قرار دارند با اجرای این طرح و با مشارکت و کمک های خیران بخشی از نیازهای آنان رفع می شود.

سرپرست معاونت اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان افزود: خیرین می‌توانند نذورات نقدی خود را از طریق شماره حساب ۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱ یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۹۲۷۸۳۹۳ به نام مشارکت های مردمی بهزیستی استان همدان و همچنین شماره شبا ۲۱۰۱۰۰۰۰۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱ IR به نام مشارکت های سازمان بهزیستی کشور نزد بانک مرکزی و یا با شماره گیری #۱۴۰۰۰۲۸*۴*۷۳۳* اهدا کنند.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده حدود یک سوم جمعیت استان همدان به صورت مستقیم و غیرمستقیم از خدمات حمایتی و درمانی سازمان بهزیستی بهره می‌برند.

استان همدان حدود یک میلیون و۷۵۰ هزار نفر جمعیت دارد

کد خبر 62907

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد