در این نشست به بررسی عملکرد مراکز مثبت زندگی در خصوص اجرای برنامه ها بر اساس دستورالعمل ها و شیوه نامه های مندرج در شرح وظایف واگذار شده به مراکز خدمات بهزیستی و ضرورت پیگیری وضعیت مددجویان و تکمیل نواقص پرونده های واگذاری پرداخته شد و در ادامه صاحب امتیازان و مسئولین فنی مراکز مثبت زندگی نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را عنوان و درباره رفع مشکلات و نقایص گفتگو و تبادل نظرکردند.
سید مهدی خدمت بین دانا در این نشست ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های مسئولین مراکز مثبت زندگی اظهار داشت: سازمان بهزیستی و مراکز تحت نظارت همواره برای کاهش آسیب های اجتماعی و بهبود وضعیت مددجویان تلاش می کنند و قطعا این امر با تعاملات و همکاری مسئولین مراکز مثبت زندگی در مسیر تازه ای از خدمت رسانی به جامعه هدف گام برمی دارد و این اداره هم در حد توان و رعایت قوانین با مراکز مثبت زندگی همکاری های لازم را به عمل خواهد آورد.
مدیرکل بهزیستی گیلان ارائه عملکرد چند ماهه مراکزمثبت زندگی و بازدید کارشناسان اداره در جهت پیشبرداهداف و ایجاد خدمات رسانی بهتر به مددجویان و افراد تحت پوشش سازمان را از ضروریات کار دانست و گفت: بسیار خرسند هستیم که با افراد متخصص در مراکز همکاری می کنیم و همواره سعی بر آن است تا با برگزاری جلسات تخصصی نقطه نظرات و پیشنهادات مدیران مراکز مورد بررسی قرار گیرد تا چالش ها و موانع خدمات با تبادل نظر و ارائه راهکار مناسب برطرف گردد.
شایان ذکر است که تعداد۸۴ مرکز مثبت زندگی در استان گیلان دایر است که با رویکرد تمرکز زدایی امور جاری بهزیستی و بصورت محله محور در حال فعالیت میباشند.
نظر شما