جمعیت همیاران بحران بهزیستی با ۱۵ نهاد مردمی فعال شد

امروز شنبه هشتم مردادماه با توجه به وقوع سیل در برخی شهرستان های استان البرز ستاد مدیریت بحران بهزیستی با حضور «وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی استان و سایر اعضاء کمیته تشکیل جلسه داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛ در این جلسه طی تماس با رئیس بهزیستی شهرستان طالقان گزارشی از وضعیت مددجویان ساکن در روستاهای سیل زده این شهرستان ارائه شد که حاکی از آن بود که تا کنون هیچ گونه خسارتی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی وارد نشده است.

در ادامه این جلسه مدیرکل بهزیستی استان ضمن اعلام آمادگی جهت جبران خسارت احتمالی به مددجویان سیل زده شهرستان طالقان از ریاست بهزیستی این شهرستان خواست تا رفع این بلا پیگیر وضعیت کلیه مددجویان تحت پوشش بوده و خدمات حداکثری به ایشان ارائه گردد.

 در ادامه محمدی فلاح اظهار داشت: تمامی اعضاء کمیته می بایست بر شرح وظایف و دستور العمل های مدیریت بحران اشراف کافی داشته باشند.

 وی همچنین ضمن اعلام آماده باش به کلیه مراکز نگهداری شبانه روزی و تجمعی تحت نظارت تاکید کرد: می بایست تمهیدات لازم جهت مقابله با سیل احتمالی اندیشیده شود.

مدیرکل بهزیستی استان گفت: هماهنگی های لازم با تیم محب بهزیستی استان متشکل از ۸ روانشناس، مددکار و مشاورین تخصصی آموزش دیده جهت ارائه خدمات تخصصی و کمک های اولیه روان شناختی به آسیب دیدگان این سیل صورت گرفته است.

وی افزود: همچنین جمعیت همیاران بحران بهزیستی استان متشکل از ۱۵ سازمان مردم نهاد و ۵۰ عضو فعال آمادگی ارائه برنامه های آگاه سازی و حمایتی در شهرستان های سیل زده استان را خواهند داشت.

کد خبر 62836

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد