تجلیل امام جمعه لیلان از کادر اورژانس اجتماعی

امام جمعه شهر لیلان به ‌مناسبت فرارسیدن ۲۵ ذی‌الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان از کارکنان اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان ملکان قدردانی کرد.

به‌گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین غفاری در آیین نماز جمعه از کارکنان اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان ملکان، به‌ دلیل تلاش‌های ایشان در خصوص حمایت از بنیان خانواده در منطقه، تجلیل و قدردانی کرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملکان نیز که سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر لیلان بود، ضمن اشاره به فعالیت های  اورژانس اجتماعی گفت: یکی از مهم‌ترین عملکردهای مثبت اورژانس اجتماعی بهزیستی ملکان، تلاش برای سامان‌دهی خانواده‌های در معرض آسیب است که این امر را با ارائه مشاوره‌های متعدد، حضور میدانی و فداکاری‌های بسیار زیاد انجام می‌دهند و طی مدت کوتاهی که اورژانس اجتماعی در بهزیستی شهرستان ملکان مستقر شده، خانواده‌های زیادی از لبه پرتگاه فروپاشی نجات یافته و در مسیر مثبت قرار گرفته‌اند و این امر، مقدور نمی‌شد مگر در سایه تلاش‌های همکاران اورژانس اجتماعی.

علی اسماعیلی نژاد همچنین با معرفی اورژانس اجتماعی ۱۲۳ اظهار داشت : اورژانس اجتماعی در حوزه‌ های همسرآزاری، کودک‌آزاری، سالمندآزاری، والدآزاری، معلول‌آزاری، اختلافات خانوادگی، کودکان کار و خیابانی، زنان در معرض آسیب یا آسیب‌دیده اجتماعی خدمات مختلفی را به جامعه هدف ارائه می‌دهد و بی‌تردید همکاران بنده در این حوزه با فعالیت‌های چشمگیر خود، باعث می‌شوند بخش زیادی از آسیب‌های اجتماعی کاهش یابند.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌آقا غفاری با اهدای لوح سپاس و شاخه گل از کارکنان اورژانس اجتماعی بهزیستی ملکان قدردانی کرد.

کد خبر 62824

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد