توزیع یک هزار و ۵۳۰  پک لبنی در بین جامعه هدف بهزیستی استان

نوحی معاون پشتیبانی بهزیستی استان : طبق هماهنگی بعمل آمده بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و سازمان بهزیستی کشور مقرر بر تهیه پک لبنی توسط بنیاد و توزیع در جامعه هدف شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، حسین نوحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی خبر از تحویل یک هزار و ۵۳۰ پک لبنی به بهزیستی استان بمنظور توزیع در جامعه هدف تحت حمایت داد.

نوحی در این خصوص به روابط عمومی گفت : طبق هماهنگی بعمل آمده بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و سازمان بهزیستی کشور قرار بر تهیه پک لبنیات توسط بنیاد و توزیع در بین جامعه هدف انجام شد که این امر در مرحله اول به ۶ استان و در مرحله دوم به ۷ استان تخصیص داده شد.

وی افزود : استان سمنان در مرحله دوم این توزیع قرار داشت که یک هزار و ۵۳۰ پک لبنی در عصر روز جمعه ۷ مرداد ماه شامل ماست بزرگ ۲ عدد، شیر یک لیتری  ۴ عدد، شیر تک نفره ۴ عدد، پنیر ۵ عدد، شیر کاکائو تک نفره ۲ عدد و خامه ۴ بسته تحویل بهزیستی استان شد.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی در خصوص نحوه انتخاب و تعداد پک های لبنی گفت : این امر توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مشخص و توزیع در بین استان ها نیز توسط این بنیاد انجام می شود که پس از تحویل به استان توزیع شهرستانی بر عهده ادارات کل می باشد که این توزیع در استان سمنان در دو مرحله انجام خواهد شد.

نوحی تصریح کرد : یک هزار و ۵۳۰ پک لبنی با هماهنگی بهزیستی شهرستان دامغان و تهیه سردخانه در این شهرستان توسط ینیاد مستضعفان تحویل داده شده است که از صبح امروز شنبه ۸ مرداد ماه مراحل و مقدمات توزیع بین شهرستانی و مددجویان تحت حمایت در حال انجام می باشد.

وی در خصوص توزیع پک های لبنی در استان ادامه داد : در مرحله اول این توزیع در شرق استان و بین شهرستان های شاهرود ، دامغان و میامی در قالب ۷۵۴ پک شاهرود،۴۸۷ پک دامغان و ۲۸۹ پک در میامی انجام می شود که احسن انجام کار و هماهنگی آن بر عهده اداره پذیرش و هماهنگی گروه های هدف اداره کل می باشد.

ایشان در پایان ضمن قدردانی از پیگیری های مدیرکل بهزیستی استان بمنظور پیگیری در تخصیص و تحویل پک های لبنی به استان و تقدیر از اداره پذیرش و هاهنگی و روسای شهرستان ها در امر توزیع این پک ها ابراز امیدواری کرد در روز های پیش رو مرحله دوم این تخصیص به شهرستان های غرب استان انجام و پک های لبنی در بین جامعه این شهرستان ها توزیع گردد.

کد خبر 62819

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سارا IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    سلام و عرض ادب خدمت شما من این پک لبنی را به عنوان مددجوی بهزیستی دریافت کردم ولی نصف این مقدار رو به من دادند

    پاسخ سایت: لطفا با شماره 31989902 واحد بازرسی تماس بگیرید

  • سارا IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    سلام و عرض ادب خدمت شما من این پک لبنی را به عنوان مددجوی بهزیستی دریافت کردم ولی نصف این مقدار رو به من دادند

    پاسخ سایت: لطفا شماره تماس و نام شهرستان را اعلام بفرمایید

خدمات الکترونیک پرکاربرد