آسیب های اجتماعی ، مقوله ای پیچیده است

کمیته تخصصی حمایت و توانمندسازی کودکان کار و خیابان با حضور دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران ، حسین زاده معاون اجتماعی بهزیستی مازندران و اعضای کمیته در اداره کل بهزیستی مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ دکتر فریبا بریمانی ، مدیرکل بهزیستی مازندران در این جلسه توجه به کودکان کار و خیابان را بسیار مهم دانست و گفت : کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند مشارکت همه دستگاه های مرتبط می باشد و هیچ دستگاهی نمی تواند به تنهایی دراین حوزه به موفقیت دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه استاندار مازندران بر همکاری همه دستگاه ها جهت کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد ، افزود : استاندار مازندران در جلسه کارگروه اجتماعی ، فرهنگی ، سلامت ، زنان و خانواده بر تشکیل سه کارگروه حوزه آسیب های اجتماعی با استفاده از ظرفیت اساتید و نخبگان دانشگاهی تاکید کردند.

مدیرکل بهزیستی مازندران آسیب های اجتماعی را مقوله ای پیچیده دانست و ادامه داد : کودکان کار و خیابان با آسیب های مختلفی در جامعه مواجه می شوند بنابراین همه ما باید در جهت رفع مشکلات آنان تلاش و خود را مسوول بدانیم.

دکتر بریمانی بر توانمندی کودکان کار و خیابان تاکید کرد و گفت : با توانمندسازی کودکان کار و خیابان و خانواده آنان این معضل اجتماعی کاهش پیدا می کند و خانواده ها به خودکفایی می رسند.

کد خبر 62813

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد