تبیین برنامه های  بهزیستی در اجرای طرح تحول ۲۰۲۰ مناطق ۷ گانه مرکز استان مازندران

نشست هم افزایی درون سازمانی طرح تحول ۲۰۲۰ با حضور بابایی، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ساری، موسوی،مدیر بهزیستی شهرستان و نمایندگان مراکز مختلف دولتی و غیردولتی تابعه این نهاد اعم از کودکان کار، مرکز دختران در معرض آسیب ندای مهر، مرکز اورژانس اجتماعی، خط تلفن ۱۲۳ و خدمات سیار ، مرکز شبه خانواده، خانه تلاش و مراکز گذری و اقامتی ترک اعتیاد با هدف ارتقا سطح خدمات رسانی در مناطق ۷ گانه این طرح در مرکز استان برگزار و خط مشی و نحوه اجرای طرح، تبیین شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ساری، در این نشست سید مرتضی موسوی مدیر بهزیستی شهرستان ساری با تاکید بر اهمیت این طرح در توانمندسازی جامعه هدف و پیشگیری از گسترش و اشاعه آسیب های اجتماعی، اظهار داشت: آسیب های اجتماعی چند علیتی و چند بعدی هستند و هنگامی که در بستر آسیب خیزی همچون محلات کم برخوردار قرار میگیرند از پیچیدگی بیشتری برخوردار شده و رویش و زایش مضاعفی می یابند.

وی این نشست را آغاز روشی جدید در پیشگیری سه گانه عنوان نمود و افزود: آنچه در شرایط فعلی باید سرلوحه کار باشد پیوست طرح تحول ۲۰۲۰ در کلیه فعالیت های مختلف بهزیستی ساری است.

در این نشست مرتضی بابایی لولتی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ساری طرح تحول ۲۰۲۰ را موتور محرک کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی در مرکز استان عنوان کرد و افزود: رویکرد این طرح در توانمندسازی محلات کم برخوردار با محوریت اجتماع مداری، در جهت شکل گیری واقعی توسعه مندی یک وظیفه همگانی ست و نمی توان بدون احساس مسوولیت جمعی به این مهم دست  یافت.

شایان ذکر است در این نشست با تبیین خط مشی کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی ، بررسی مسائل و آسیب های اجتماعی با تلفیقی از منابع حمایت گری درون و برون سازمانی با محوریت مراکز حوزه آسیب دیدگان اجتماعی که خط مقدم این مهم هستند صورت گرفت.

کد خبر 62812

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد