در رسانه | اهدای کولر به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی اردبیل

با مشارکت اداره کل بهزیستی و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان اردبیل ۵۵ دستگاه کولر آبی به خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش بهزیستی ساکن در مناطق گرمسیری استان اردبیل اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، با مشارکت اداره کل بهزیستی و ستاد اجرای فرمان امام خمینی(ره) استان اردبیل ۵۵ دستگاه کولر آبی به خانواده‌های نیازمند منطقه گرمسیری استان اردبیل اهدا شد.

حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در این مراسم با بیان اینکه در ۴ ماه گذشته برنامه‌های مشارکتی مختلفی در حمایت از جامعه هدف این اداره کل برگزار شده، اظهار کرد: از ابتدای سال و شروع ماه مبارک رمضان افزایش کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم سبب شد تا میزان حمایت‌ها نیز افزایش یابد.

وی از همکاری و حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان قدردانی کرد و افزود: ساخت مسکن ۴۵ واحدی و ساخت اولین پارک اُتیسم در سطح استان اردبیل از مهم ترین اقدامات مشارکتی اداره کل بهزیستی در طی ماه‌های گذشته است.

در رسانه | اهدای کولر به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی اردبیل

مدیرکل اداره بهزیستی استان اردبیل بیان کرد: در حوزه امور اجتماعی، انجام اقداماتی در راستای بیمه تکمیلی بانوان سرپرست خانواده و پیشگیری از اعتیاد نیز از فعالیت‌هایی است که با حمایت و همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و موسسات انجام می‌گیرد.

مهدی افتخاری،  مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل با اشاره به پویش نسیم احسان که توسط بنیاد احسان در طول سال برگزار می‌شود اظهار کرد: در ایام کرونا اغلب فعالیت‌های این پویش در عرصه توزیع مواد غذایی و بهداشتی انجام شده است.

وی افزود: در قالب پویش نسیم احسان ۳۰۵ دستگاه کولر آبی و ۴۵ پنکه در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل بیان کرد: امروز ۵۵ دستگاه کولر آبی در بین نیازمندان و افراد تحت پوشش بهزیستی در مناطق گرمسیری استان اردبیل توزیع خواهد شد.

وی با اعلام اینکه فعالیت‌های اجتماعی اداره کل بهزیستی در حوزه بیمه تکمیلی بانوان سرپرست خانوار نتایج بسیار موثری خواهد داشت، بر همکاری و حمایت هرچه بیشتر ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل از این فعالیت‌ها تاکید کرد.

کد خبر 62791

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد