در رسانه | مدیرکل بهزیستی اردبیل خبر داد
تدارک ۵۵ دستگاه کولر آبی برای مددجویان شمال استان اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب و کیفی‌تر به جامعه هدف بهزیستی، ۵۵ دستگاه کولر آبی در بین مددجویان شمال استان اردبیل توزیع شد.

حامد رضایی در مراسم ارسال ۵۵ دستگاه کولر آبی در جامعه هدف بهزیستی در شمال استان اردبیل اظهار کرد: با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام در استان اردبیل و مشارکت مؤسسات خیریه نسبت به تهیه این ۵۵ دستگاه کولر آبی اقدام شده تا در اختیار خانواده‌های شمال استان اردبیل به ویژه پارس‌آباد، اصلاندوز و بیله‌سوار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به گرمسیر بودن این مناطق، ستاد اجرایی فرمان امام این کولرها را که تولید کشورمان است، تهیه کرده تا در اختیار مددجویان بهزیستی قرار گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل، همکاری مشترک بهزیستی را با ستاد اجرایی و بنیاد مستضعفان در پشتیبانی از خانواده‌های نیازمند یادآور شد و گفت: قرار است تا آخر مردادماه نیز ۲ هزار و ۵۰۰ بسته لبنیات تهیه و با همکاری بنیاد مستضعفان در اختیار مددجویان بهزیستی قرار گیرد.

رضایی افزود: سازمان تلاش می‌کند تا با تدارک بسته‌های کمک معیشتی به خانوارها با همراهی خیرین، مؤسسات و نهادهای انقلابی بخشی از دغدغه‌های معیشتی جامعه هدف بهزیستی را برطرف کند که در این راستا در ماه محرم کمک‌ها و توزیع بسته‌های پروتئینی و مواد غذایی در دستور کار قرار گرفته است.

وی از پوشش بیمه‌ای تأمین اجتماعی بانوان سرپرست خانوار با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خبر داد و خاطرنشان کرد:‌ در قالب این طرح ۲۰۰ نفر از بانوان سرپرست خانوار که تحت پوشش بهزیستی هستند، از خدمات بیمه و بهداشت و درمان بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل اضافه کرد: امیدواریم با اقدامات مناسبی که در حمایت و پشتیبانی از جامعه هدف بهزیستی در سطح ملی و استان آغاز شده، بتوانیم خدمات بی‌منتی را به این اقشار انجام داده و بخش عظیمی از نیازمندی آنها را تأمین کنیم.

کد خبر 62789

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد