در رسانه |  ۵۵ دستگاه کولر آبی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی در اردبیل اهدا شد

اردبیل - ایرنا، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: با کمک و همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) ۵۵ دستگاه کولر آبی برای استفاده خانوارهای تحت پوشش بهزیستی در این استان ارسال شد.

به گزارش ایرنا، حامد رضایی روز پنجشنبه در آئین ارسال ۵۵ دستگاه کولر آبی به مددجویان بهزیستی در شمال استان اردبیل افزود: با توجه به گرمسیر بودن مناطق شمالی استان با کمک و همکاری ستاد اجرایی فرمان امام این کولرها تهیه و در اختیار بهزیستی قرار گرفته که امروز به ۵۵ خانوار تحت پوشش این سازمان در شمال استان اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه کولرهای آبی در بین خانواده‌های مددجویی که فاقد هر گونه تجهیزات سرمایشی مناسب هستند، توزیع خواهد شد، تصریح کرد: شناسایی، بررسی و نیاز سنجی خانوارهای نیازمند برابر مقررات ابلاغی این نهاد توسط مددکاران اجتماعی انجام می گیرد.

وی اظهار کرد: علاوه بر موسسات و مراکز خیریه، نهادهای انقلابی مانند ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مستضعفان کمک حال بهزیستی هستند و تلاش می شود با همکاری این ۲ نهاد انقلابی ۲۰۰ نفر از بانوان سرپرست خانوار در استان اردبیل از خدمات بیمه‌ای و بهداشتی و درمانی بهره‌مند شوند.

او بیان کرد: همچنین در مرداد ماه امسال با همکاری بنیاد مستضعفان ۲ هزار و ۵۰۰ بسته لبنیات در بین خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و جامعه هدف در استان اردبیل توزیع خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به انواع خدمات ارائه شده به مددجویان تحت پوشش بهزیستی گفت: تلاش شده با تنوع‌بخشی به این خدمات و ارایه آنها از طریق مراکز مثبت زندگی علاوه بر رفع نیازمندی ها و دغدغه‌های آنها، آبرو و کرامت خانواده ها نیز حفظ شود.

رضایی اشتغال، بازتوانی، توانمندسازی و خوداتکایی افراد و خانوارهای تحت پوشش را از جمله  اولویت‌های اداره کل بهزیستی استان اردبیل ذکرکرد.

۳۸ هزار معلول در استان اردبیل تحت پوشش بهزیستی بوده و به آنها خدمات متنوعی ارایه می‌شود که از این تعداد بهزیستی به ۱۸ هزار نفر معلول هر ماه مستمری پرداخت می‌کند.

در مجموع ۶۷ هزار و ۷۲۴ نفر مددجو در استان اردبیل تحت پوشش بهزیستی قرار دارند و در حال حاضر از ۳۶ هزار و ۸۴۸ پرونده موجود در بهزیستی این استان حدود ۱۳هزار و ۱۹۹پرونده در حوزه اجتماعی و ۲۳ هزار و ۶۴۹ پرونده مربوط به حوزه توانبخشی است.

کد خبر 62788

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد