راه امام حسین(ع) پایان ناپذیر است

مدیرکل بهزیستی استان تهران در طلیعه آیین های پاسداشت ماه های محرم الحرام و صفرالمظفر با صدور پیامی این ایام را گرامی داشت و تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، متن پیام سمانه زمانی در شروع عزاداری های ماه محرم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه

گردش ایام دوباره ما را به محرم امام حسین(ع) رساند. امامی که برای اعتلای کلمه الله و زدودن چهره های نفاق و ستم از جامعه اسلامی، خود و همه دارایی اش را با نیت قرب الی الله تقدیم کرد.

امروز ملت ما، ملت امام حسین (ع) است. ملتی که همواره حافظ واقعی مکتب و فرهنگ عاشورای حسینی است؛ با گذشت هزار و چهارصد سال و با تشکیل انقلاب اسلامی به تأسی از قیام کربلا با علم و بیرق‌های سیاه در سوگ سرور و سالار شهیدان ادامه دهنده راستین مکتب امام حسین (ع) است.

راه امام حسین(ع) پایان ناپذیر است و برای همیشه اعصار و تاریخ این راه پرافتخار، رهرو و رونده پویا و عنصر فعال در عرصه عدالت خواهی و مطالبه گری می خواهد.

فرا رسیدن ایام حزن آور و تأثر انگیز محرم الحرام و صفر المظفر را که به فرموده امام راحل«هر آنچه داریم از این دو ماه است» را گرامی داشته و به محضر گرامی خانواده بزرگ بهزیستی، مددجویان، توانخواهان، مددکاران، کارشناسان و مدیران این سازمان در گستره استان تهران، تسلیت و تعزیت گفته و آرزو دارم همه بزرگواران به عنوان رهروان راستین حضرت امام حسین علیه السلام در جامعه اسلامی پویا و زنده به امر به معروف و نهی از منکر که هدف بزرگ قیام عاشورا است پرداخته، عمل نمایند.

سمانه زمانی 
مدیرکل بهزیستی استان تهران

کد خبر 62756

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد