راه اندازی دبیرخانه دائمی و خانه فرهنگ و هنر

مدیرکل بهزیستی استان تهران در آیین سرآغاز جشنواره هنری آوای مهر که در خانه موزه استاد معین و استاد امیر جاهد برگزار شد،  با بیان اینکه حوزه کار در بهزیستی، عمدتاً اجتماعی، متنوع و متکثر است، خاطرنشان کرد: افتخار می کنم که در این جمع فرهنگی و در هوای فرهنگ و هنر تنفس می کنم.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سمانه زمانی در ادامه با اشاره به برخی اقدامات بهزیستی در حوزه های تخصصی، اظهار داشت: بنا داریم اتفاقی مبارک و میمون را در مسیر توانمندسازی فرهنگی و هنری جامعه هدف بهزیستی رقم زنیم.

وی افزود: در پی ایجاد اتصال میان گروه های هدف بهزیستی با تشکل های هنری و فرهنگی هستیم که این جشنواره طلیعه این رخداد مهم است.

زمانی اضافه کرد: در بهزیستی ساختاری برای فعالیت های اینچنینی علیرغم حضور افراد علاقمند یا وجود ندارد و یا دارای ساختاری مناسب نیست.

وی عرصه فرهنگ و هنر را عرصه ای پویا و متحرک معرفی کرد و بیان داشت: باید روحیه هنرمندانه را به اعضای جامعه هدف بهزیستی انتقال دهیم که یکی از رسالت های این جشنواره همین است.

وی ادامه داد: حمایت های لطیف و فرهنگی باعث اتفاقات بزرگتری در این فضای معطر به هوای فرهنگ خواهد شد.

زمانی مژده راه اندازی دبیرخانه دائمی و خانه فرهنگ و هنری برای خانواده بزرگ بهزیستی استان تهران داد و افزود: تلاش می نماییم تا عرصه اجتماعی، عرصه و فضا را به فرهنگیان و هنردوستان  تنگ ننماید.

گفتنی است؛ اولین جشنواره آوای مهر در سه حوزه موسیقی، ادبیات و خوشنویسی ویژه افراد دارای معلولیت گشایش یافت و علاقمندان آثار خود را طی فرایندی در اختیار دبیرخانه قرار خواهند داد و در آذرماه و در ایام روز جهانی معلولان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می دهد.

کد خبر 62700

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد