سنندج | برگزاری اولین مراسم پیوند آسمانی ۵۰ زوج

در راستای حمایت از قشر جوان و ازدواج آسان ، برنامه پیوند آسمانی ۵۰ زوج سنندجی که توان برگزاری مراسم ازدواج را نداشتند ،‌ در محل سالن فجر سنندج برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان ، به همت سپاه بیت المقدس کردستان و ادارات متولی از جمله بهزیستی سنندج ، اولین مراسم عقد و عروسی ۵۰ زوج سنندجی به همراه اهدای جهیزیه به نوعروسان ، در راستای ترویج ازدواج آسان جوانان برگزار شد .

سنندج | برگزاری اولین مراسم پیوند آسمانی ۵۰ زوج

مرتضی میرآقایی ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج از تهیه یک هزار و هفتصد سری جهیزیه ، ویژه زوج‌های نیازمند سنندجی ، با همکاری سپاه بیت المقدس ، بهزیستی ، کمیته‌امداد امام خمینی (ره) و مؤسسات خیریه مردم نهاد در سطح سنندج در سنوات گذشته خبر داد و گفت : این اقدام مثبت نشان از همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی بوده است .

در این مراسم ازدواج ، ۵۰ زوج سنندجی (۳۰زوج جدید و ۲۰زوج که یکسال از مراسم عقد آنها گذشته و توان برگزاری مراسم را نداشتند) ، حضور یافتند .

سنندج | برگزاری اولین مراسم پیوند آسمانی ۵۰ زوج

فاطمه محمدی ؛ مدیر بهزیستی شهرستان سنندج در این مراسم گفت : در راستای جوانی جمعیت و همچنین حمایت از خانواده‌ها و تسهیل امر ازدواج برای جوانان استان ، تمام همکاری‌های لازم‌ انجام شد .

محمدی از حمایت دستگاه‌هایی اجرایی که در امر تسهیل ازدواج در سطح این شهرستان همکاری نمودند ، خبر داد و افزود : لازم است که زمینه تسهیل‌گری ازدواج جوانان در همه بخش‌های جامعه فراهم گردد .

منبع : روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 62696

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد