ورامین|  بازدید فرماندار ویژه شهرستان از ستاد بهزیستی

به مناسبت هفته بهزیستی فرماندار ویژه ورامین از ستاد بهزیستی این شهرستان بازدید و از نزدیک با برخی خدمات ارائه شده به جامعه هدف آشنا شد.

به گزارش روابط‌عمومی بهزیستی استان تهران، مجید درویشی را که در این بازدید، حسین فخاری معاون سیاسی همراهی می کرد، اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی، سازمان بهزیستی در راستای یاری رساندن به محرومان و افراد نیازمند حمایت، شکل گرفت و بسیاری از افراد ضعیف و در خطر جامعه را تحت پوشش خود دارد.

وی افزود: در شهرستان ورامین نیز بسیاری از افرادی که دچار مشکلات و اختلالات جسمی،ذهنی و... و همچنین درگیر بحران ها و معضلات اجتماعی در جامعه می شوند به نوعی در چتر حمایتی سازمان بهزیستی قرار می گیرند که این نشان از گستردگی خدمت رسانی به جامعه هدف در این مجموعه دارد.

احسان ثامنی راد سرپرست بهزیستی شهرستان ورامین ضمن بیان گزارشی از اقدامات این نهاد در ورامین، در خصوص گستردگی کار بهزیستی بیان داشت: از افراد آسیب پذیر درگیر مواد مخدر، کودکان کار تا مددجویانی که نیازمند حمایت هستند و لازم است که دستگاه های اجرایی چون شهرداری ها تعاملی مطلوب برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه با این سازمان داشته باشند، در کنف حمایت بهزیستی قرار دارند.

ثامنی راد افزود: خدمات ارائه شده به جامعه هدفی که در مراکز نگهداری نیاز به نظر ویژه فرماندار و دیگر دستگاهها دارند،بطور مثال برای تهیه نان مصرفی روزانه افراد بستری در مراکز با مشکل بزرگی مواجه هستیم.

گفتنی است؛ درویشی قول مساعد داد، تا در روزهای آینده پس از معرفی یکی از مراکز اقامتی توسط بهزیستی برای دریافت مجوز نانوایی به فرمانداری اقدام شود تا در حداقل زمان ممکن، راه اندازی یک واحد خبازی به منظور تأمین نان مورد نیاز همه مراکز اقامتی در آن مرکز پیشنهاد شده، در دستور کار قرار گیرد تا دغدغه نان افراد مقیم در این مراکز مرتفع گردد.

کد خبر 62656

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد