در رسانه| فعالیت‌های جهاد دانشگاهی، فعالیت‌های تاثیرگذاری است

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: فعالیت‌های جهاددانشگاهی در جامعه فعالیت‌های تاثیرگذاری برای عموم جامعه به خصوص برای جوانان است.

سلمان حسینی درگفت‌وگوبا ایسنا، درباره عملکرد و نقش جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: جهاددانشگاهی نهادی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده‌است و از زمان تشکیل یک نهاد موثر در بیشتر زمینه‌ها بوده و شاهد عملکرد خوبی از این نهاد در حوزه‌های مرتبط خود بوده‌ایم.

وی افزود: از زمان تشکیل جهاد دانشگاهی شاهد بوده‌ایم که عملکرد خوبی در بیشتر زمینه‌ها همچون رسانه‌ای، علمی، آموزشی و... داشته‌است. همچنین جهاد دانشگاهی عملکرد خوبی در زمینه اشتغال‌زایی نیز دارد و فعالیت‌های این‌سازمان در زمینه‌ آموزش و کارآفرینی کمک زیادی برای جوانان محسوب می‌شود که می‌توانند با استفاده از این آموزش‌ها خود را از مشکل بیکاری نجات داده و به سمت ایجاد شغل حرکت کنند.

این مسئول با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در جهت اشتغال‌زایی و توانمندسازی جوانان نیز عملکرد مطلوبی داشته‌است و همواره نیروهای فعال و پرتوانی را تربیت کرده و تحویل جامعه داده‌است، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی در امر آموزش نیز همواره همراه و یاور بهزیستی استان زنجان بوده‌است. همچنین این نهاد توانسته است در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی و ارتقا سطح علمی کارکنان نیز نقش خوبی را ایفاکند.

حسینی با اشاره به موسسه افکار سنجی نیز ادامه داد: یکی دیگر از قعالیت‌های موثر جهاد دانشگاهی ایجاد موسسه افکار سنجی( ایسپا) است که این موسسه توانسته نقش موثری در افکار سنجی و توجه به فکر و اندیشه عموم ایفا نماید. همچنین فعالیت‌های جهاددانشگاهی در جامعه فعالیت‌های تاثیرگذاری برای عموم جامعه به خصوص برای جوانان است.

کد خبر 62642

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد