مهدیشهر | اهم اقدامات اداره بهزیستی شهرستان در هفته گرامیداشت تاسیس سازمان بهزیستی کشور

ربابه گلوردیان : اجرای برنامه ها ی متنوع با محوریت همکاران و جامعه هدف از اولویت های هفته بزیستی در شهرستان مهدیشهر بود است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، ربابه گلوردیان رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر گزارشی از عملکرد این اداره در هفته گرامیداشت تآسیس سازمان بهزیستی کشور ارائه کرد .

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر گفت : بی شک ۲۵ الی ۳۱ تیرماه هفته گرامیداشت تآسیس سازمان بهزیستی کشور با شعار "شروعی دوباره برای بهتر زیستن" بهترین زمان برای ارائه دستاوردها و خدمات ارائه شده به جامعه هدف وآگاهسازی عموم افرد جامعه است..

وی با بیان اینکه برنامه های هفته گرامیداشت تآسیس سازمان بهزیستی با حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ آنان آغاز گردید خاطر نشان کرد : در هفته بهزیستی با برگزاری کارگاه آموزشی کسب و کار  با همکاری فنی و حرفه ای خواهران و برادران شهرستان مهدیشهر تلاش کردیم قدمی مثبت در جهت توانمندسازی جامعه هدف برداریم.  

وی با اشاره به افتتاح طرحهای اشتغال زایی در هفته بهزیستی اذعان داشت : آشپزخانه مرکزی مرکز مثبت زندگی با حضور معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی  فرمانداری شهرستان و با هدف ایجاد اشتغال برای سه نفر از بانوان جامعه هدف در این هفته افتتاح گردید.

ربابه گلوردیان در ادامه : تبلیغاتی محیطی ویژه هفته گرامیداشت تآسیس سازمان بهزیستی با شعار شروعی دوباره برای بهتر زیستن، دیدار با همکار بازنشسته با حضور مدیرکل و معاونت پشتیبانی ،   تجلیل از قهرمان ورزشی (جامعه هدف) با حضور مدیرکل بهزیستی استان و فرماندار شهرستان مهدیشهر، ارزیابی سلامت کارکنان اداره با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان، اجرای برنامه ورزشی ویژه گروه هدف به همراه اهداء وسایل و تجهیزات ورزشی، برپایی غرفه محصولات تولیدی مددجویان و میز خدمت در پارک آبشار مهدیشهر، برپایی میز خدمت درمحل برگزاری نماز جمعه از جمله برنامه های هفته بهزیستی در شهرستان مهدیشهر بوده است.

همچنین در پایان وی ضمن تبریک ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان گفت : خانواده به عنوان هسته اولیه و بنیان تشکیل جامعه سعادتمند از نقش محوری در جامعه اسلامی برخوردار است و بازنشستگان گرامی کشور عزیزمان ایران نیز به عنوان رکن مهم جامعه، سازمان و خانواده جایگاه و منزلت خاصی خواهند داشت.   برای یکایک این عزیزان و خانواده های محترم‌شان، از خدواند متعال سلامتی و بهروزی مسألت می‌نمایم.

کد خبر 62578

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد