پلیس و بهزیستی در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش سازنده ومهم دارند

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در نشست مشترک با مدیر کل و کارشناسان بهزیستی استان، نقش پلیس و بهزیستی را در کاهش آسیب‌های اجتماعی مهم و سازنده عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در راستای تعامل و مشارکت با سازمان ها و نهادهای دولتی و حمایتی در جهت کاهش جرایم و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، معاون فرهنگی واجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با مدیرکل بهزیستی استان دیدار و گفت وگو کرد.

سرهنگ موسی عرب در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری و تعامل شایسته سازمان بهزیستی با کارشناسان انتظامی بیان داشت: پلیس و بهزیستی با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانایی‌های علمی و پژوهشی موجود در حوزه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی ایفا می کنند.

وی در ادامه با اشاره به نقش آموزش افراد جامعه در کاهش آسیب های اجتماعی ، اظهار داشت : توسعه آموزش همگانی و نهادینه کردن این آموزش‌ها در جامعه در گرو استفاده از ابزارهای نوین و متنوع است که در راستای پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در برخی از زمینه ها مأموریت پلیس هم راستا با ماموریت‌های اداره کل بهزیستی است.

معاون فرهنگی واجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان با مؤثر دانستن تعامل پلیس و بهزیستی در کنترل آسیب‌های اجتماعی، خاطر نشان کرد: بی تردید برقراری سلامت اجتماعی در جهت پیشگیری از جرائم و آسیب‌هایی اجتماعی بیش از هرچیز مستلزم تعامل میان سازمان های مسئول و مطالعه و پژوهش های اجتماعی است.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی استان در ادامه ، با تقدیر از اقدامات پلیس در جهت پیشگیری از جرائم و آسیب‌هایی اجتماعی، بیان داشت: توانمندسازی افراد آسیب دیده و بازگشت آنان به جامعه با ایجاد اشتغال و فراهم کردن زمینه های کسب در آمد برای جامعه هدف بهزیستی است .

وی با استقبال و تأکید بر استمرار تعاملات طرفین، تصریح کرد: سازمان بهزیستی این آمادگی را دارد تا برای حل مشکلات اجتماعی با تمام امکانات با فرماندهی انتظامی استان همکاری و تعامل داشته باشد.

جهانشاهی افزود :نیروی انتظامی و بهزیستی مأموریت های مشترکی دارند که می توانند با همکاری یکدیگر خصوصا در بحث پیشگیری از وقوع جرم اقدامات موثری را انجام دهند.

کد خبر 62576

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد