برگزاری جشنواره هنری آوای مهر برای حمایت از افراد دارای معلولیت 

 جشنواره هنری آوای مهر از سوی اداره کل بهزیستی استان تهران و با مشارکت خانه موسیقی ایران، شهرداری تهران، خانه‌موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد و دیگر نهادها برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مدیر کل بهزیستی استان تهران با بیان مطلب بالا، خاطرنشان کرد: آیین افتتاحیه جشنواره آوای مهر روز چهارشنبه مورخ پنجم مردادماه از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ در خانه‌ موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد برگزار می‌شود و از سخنران‌های این برنامه سمانه زمانی مدیرکل بهزیستی استان تهران، حمیدرضا نوربخش مدیر عامل خانه موسیقی ایرانو چهره‌های دیگر سیاسی، ‌ فرهنگی و هنری خواهند بود.

سمانه زمانی در ادامه اظهار داشت: جشنواره، ویژه افراد دارای معلولیت است و در سه بخش موسیقی، ادبیات و خوشنویسی برگزار می شود و علاقمندان می‌توانند روز بعد از برگزاری آیین افتتاحیه جشنواره، یعنی از تاریخ ۶ مرداد به بعد، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس خیابان پیروزی، چهارصد دستگاه، انتهای خیابان بایزید بسطامی، خانه‌موزۀ دکتر معین و استاد امیرجاهد ارسال نمایند.

رئیس این جشنواره در ادامه تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا پایان آبان ماه، روی C.D کپی کرده و پس از تکمیل فرم درخواست ارسال کنند و همچنین این امکان فراهم شده تا از طریق  پیام رسان های واتس‌اپ و تلگرام فرم مربوطه و آثار خود را برای دبیرخانه  ارسال کنند.

وی اضافه کرد: اعلام نتایج و بررسی آثار در آذرماه انجام و اطلاع‌رسانی خواهد شد.  

زمانی افزود: اجراهای صحنه‌ای نیز پیش‌بینی می‌شود که در دی‌ماه برگزار شود و در نهایت اجرای صحنه‌ای برگزیدگان جشنواره را خواهیم داشت.

مدیرکل بهزیستی استان تهران در رابطه با مراسم اختتامیه و اعلام برگزیدگان نهایی نیز گفت: پیش بینی میشود این مهم در بهمن‌ماه این مراسم برگزار شود.

وی در خصوص رده سنی شرکت‌کنندگان بیان داشت: ۵ تا ۱۱ سال گروه الف، ۱۲ تا ۱۸ سال گروه ب، ۱۹ تا ۳۵سال گروه ج، و ۳۶ سال به بالا نیز رده سنی د، که با توجه به نوع معلولیت از یکدیگر تفکیک خواهند شد.

زمانی ادامه داد: بخش موسیقی در قالب تکخوانی و تک‌خوانی، دونوازی، و گروه‌نوازی برگزار خواهد شد که افراد باید قطعه‌ خود را حداقل سه و حداکثر پنج دقیقه ضبط کنند.

وی در مورد بخش شعر و ادبیات، گفت: شعر نو، کلاسیک، و قطعه ادبی شامل این موضوع است و مبحث آزاد نیز پیش بینی شده است.

بخش خوشنویسی هم زمانی در موردش خاطرنشان کرد: این بخش در سه حوزه قلم نی، تحریر، و نقاشی‌خط برگزار خواهد شد و موضوع نیز آزاد خواهد بود و هر شرکت‌ کننده مجاز است یک اثر در اندازه پنجاه در هفتاد سانتیمتر و یا در قطع A۳ بدون قاب یا پاسپارتو به دبیرخانه ارسال کند.

برای دریافت کارت دعوت کلیک کنید.

برای دریافت آیین نامه جشنواره هنری آوای مهر کلیک کنید.

برای دریافت فرم شرکت در رشته خوشنویسی جشنواره هنری آوای مهر کلیک کنید.

برای دریافت فرم شرکت در رشته موسیقی جشنواره هنری آوای مهر کلیک کنید.

برای دریافت فرم شرکت در رشته شعر و ادبیات جشنواره هنری آوای مهر کلیک کنید.

کد خبر 62556

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد