بهزیستی پیشانی دولت در مواجهه با آسیب‌های اجتماعی است

مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان ظهر امروز با مدیرکل و کارکنان بهزیستی استان در استانداری هرمزگان دیدار کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان؛ مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان بهزیستی استان اظهار داشت: بهزیستی با جامعه هدفی که دارد پیشانی دولت در مواجهه با آسیب‌های اجتماعی است.

وی افزود: بهزیستی با توجه به اسمی که دارد باید شرایط را  برای زیست بهتر جامعه هدف خود که اکثرا اقشار آسیب دیده اجتماعی هستند فراهم کند که کار سختی است و انرژی زیادی از کارمندان این نهاد می‌گیرد. 

استاندار هرمزگان با تاکید بر بهره گیری از خلاقیت در بستر فعالیت های مددکاری گفت: هر چه در کارها از تئوری عبور کرده و به سمت عملیاتی کردن برنامه‌ها حرکت کنیم راندمان و کارایی افزایش می‌یابد که دراین مسیر کمک به معیشت و رفاه کارکنان‌ بستر مناسبی برای بروز خلاقیت و افزایش کارایی است. 

وی تصریح کرد: بزرگترین هزینه در سبد خانوار مسکن است و باید برای پرسنل و کارمندان منازل مسکونی تهیه کرد و برای تحقق این مسئله در طرح نهضت ملی مسکن زمین‌های خوبی برای کارکنان در نظر گرفته‌ایم که انتظار می‌رود بهزیستی نیز در این زمینه اقدام کند. 

مهندس دوستی گفت: افراد زیادی متقاضی هستند تحت پوشش بهزیستی قرار بگیرند که می‌توان با پیگیری از کشور شرایط حمایت از آنان را فراهم کرد.

کد خبر 62550

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد