حضور استاندار استان سمنان در اداره کل بهزیستی استان

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان با حضور در بهزیستی با اعضای شورای معاونین، روئسای ستادی و پرسنل دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، سید محمدرضا هاشمی استاندار استان با حضور در بهزیستی در شورای معاونین  این اداره کل شرکت کرد.

این برنامه که در ساعات اولیه صبح انجام شد اعضای معاونین  و روئسای ستادی بهزیستی استان میزبان استاندار،  مدیرکل دفترامورفرهنگی و اجتماعی و مدیرکل حوزه استانداری و روابط عمومی  بودند.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان با حضور در شورای معاونین ضمن تبریک روز مباهله و هفته بهزیستی و تقدیر از زحمات و خدمات مجموعه بهزیستی در سطح استان هدف از این دیدار و حضور را بیان خدا قوت به پرسنل و کارشناس بهزیستی استان بیان داشتند.

سیدمحمدرضاهاشمی در ابتدای سخنان خود گفت: جامعه هدف بهزیستی، انسانهایی کم توقع و قدردان هستند و از این رو فعالیت در این مجموعه، فعالیتی ارزشمند و مقدس بشمار می رود  که خوشبختانه با مشارکت خیرین استان، شاهد انجام اقدامات بسیار خوبی در سطح استان می باشیم. ‌

استاندار تصریح کرد: در دولت آیت الله رئیسی، نگاهی ویژه به مجموعه بهزیستی شکل گرفته است که گستره ی فعالیت بهزیستی از اطفال شیرخواره تا سالمندان را شامل می شود که ایجاد اشتغال، تامین مسکن و تکریم‌ افراد تحت پوشش، از مهمترین اهداف و سیاست های بهزیستی استان می باشد.

ایشان در پایان سخنان خود ابراز داشتند : انشالله تلاش خواهد شد تا با تامین اعتبارات تملک دارایی در سال ۱۴۰۱، بخشی از دغدغه های بهزیستی را برطرف نماییم.

دکتر محمود منطقی سرپرست بهزیستی استان سمنان در ابتدای این دیدار ضمن خوش آمدگویی به استاندار و هیات همراه و تبریک روز مباهله و هفته بهزیستی ابراز داشتند : بحمدالله اقدامات موثر و پایداری در چند سال اخیر در بهزیستی استان رغم خورده است ولی تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله داریم و نیازمند تلاش بیش از پیش هستیم.

دکتر محمود منطقی یکی از رویکرد های سازمان بهزیستی را توانمند سازی، اشتغال و مسکن جامعه هدف برشمرده و برنامه ها و اهداف پیش رو بهزیستی استان را استفاده از ظرفیت های نیروهای تخصص درون و برون سازمانی، استفاده و بهر مندی از ظرفیت های شرکای اجتماعی بهزیستی با نظارت و گسترش اثر بخشی خدمات، استفاده از ظرفیت  توانمندی درون و برون سازمانی در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، توانمند سازی گروه هدف و ارتقاء سطح زندگی فردی و اجتماعی بیان داشتند.

مدیر کلبهزیستی استان سمنان در ادامه ضمن معرفی سازمان و معاونت های تخصصی اداره کل گزارشی از عملکرد بهزیستی استان داشته و تصریح کردند : بهزیستی استان هم اکنون با تحت حمایت داشتن هفده  هزار   نفر و بیست وهفنت هزارو ۵۰۰نفر با اعضای خانواده در بخش دولتی در حال ارائه خدمات می باشد.

منطقی اجرایی شدن برنامه ها و اهداف بهزیستی را در جلب مشارکت اجتماعی برشمرد و گفت : بسیاری از فرایندهایی که در واقع در خدمت رسانی به جامعه هدف انجام می شود مستلزم مشارکت خیرین بخشهای غیر دولتی و ادارات مختلف است که در راستای اهداف بهزیستی انجام میگیرد.

دکتر منطقی در ادامه سخنان خود با تاکید بر قدر دانی از زحمات شرکای اجتماعی ، بانکها، مراکز غیر دولتی و خیرین  افزود : باید زمینه و بستر بیشتری را برای جلب مشارکت اجتماعی فراهم آوریم تا بتوانیم گره گشای مشکلات جامعه هدف  باشیم .

منطقی در پایان : همواره سعی بر این بوده است تا بتوانیم از زحمات همکاران و پرسنل بهزیستی به نحوه شابسته تقدیر و تشکر بمنظور ارائه خدمات به جامعه هدف داشته باشیم.

کد خبر 62458

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد