مهران| دیدار مدیر کل بهزیستی ایلام با فرماندار مهران

در این دیدار فرماندار مهران با اشاره به بازدیدها از جامعه هدف بهزیستی در این شهرستان از خدمات دهی مجموعه بهزیستی به این افراد تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، "عباس شفیعی" همچنین با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی گفت: با توجه به خدمات دهی بهزیستی در طول سال گذشته به زائران ابا عبدالله(ع) در این زمینه امسال نیز باید اهتمام لازم در این زمینه داشته باشند.

وی اظهار کرد: مجموعه اداره کل بهزیستی ایلام در طول سالهای گذشته با اسقرار ستاد ساماندهی گمشدگان و همچنین ارایه خدمات توانبخشی، اورژانس اجتماعی و غیره خدمات گسترده ای به زائران اربعین حسینی در مرز مهران ارایه کرده است.          

در ادامه مدیر کل بهزیستی ایلام نیز ضمن تقدیر از اختصاص دو میلیارد و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار تملک دارائیها به اداره بهزیستی مهران از اهتمام این اداره کل برای خدمات دهی مطلوب به جامعه هدف در این شهرستان در سال جاری با بهره گیری از مشارکت خیران و نیکوکاران خبر داد.

"حسین نورعلیوند" همچنین تاکید کرد: در ایام اربعین امسال این اداره کل نیز در کنار سایر دستگاه های اجرایی آماده خدمات دهی به زائران و عاشقان اباعبدالله(ع) است.

کد خبر 62440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد