دیلم | دیدار مسئولین شهرستان دیلم با رئیس و  کارکنان بهزیستی

به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی امام جمعه ،باتفاق فرماندار،فرمانده سپاه،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با رئیس و کارکنان بهزیستی شهرستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر؛در این دیدار حجه الاسلام و المسلمین محمود اسدی امام جمعه دیلم ضمن خداقوت خدمت رییس و کارکنان بهزیستی ، هفته بهزیستی را تبریک گفت.

امام جمعه دیلم افزود:هر دستگاهی که نگاهش خدمت به مردم باشد فعل ،گفتار و عملش عبادت است و مجموعه بهزیستی از این دستگاهها است .بهزیستی مجموعه است که خدمت گزار نیازمندان و فقرا است و این کاری بوده که امامان معصوم ما مباشرتاً در این اعمال و رفتار شرکت میکردند و این نشانگر اهمیت موضوع است.

امام جمعه عنوان داشت:دستگاه بهزیستی هم شغل است و هم عبادت و خدا را شاکر باشید که این نعمت را به شماداده است.

سپس ناصر کشاورزی فرماندار دیلم نیز عید غدیر و هفته بهزیستی را تبریک عرض کرد و افزود:هرکس در مسولیت های نظام اسلامی گوشه ای از کار را بگیرد هم به جنبه دنیوی خواهدرسید وهم به اجر اخرویش

فرمانداردیلم افزود:گروه هدف بهزیستی بنا به مشکلاتی که با آن مواجه هستند نیاز است که در برخورد با آنان صبور باشیم و به حرف ها و درد دل هایشان به دقت گوش دهیم.

ناصر کشاورزی بر استفاده از ظرفیت خیرین شهرستان در کاهش مشکلات گروه هدف بهزیستی نیز تاکید کرد.

در پایان فاطمه جوهری رئیس بهزیستی دیلم بر ضرورت تاسیس مراکز توانبخشی خصوصا مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان اشاره کرد و گفت:شهرستان دیلم دارای۴۰بیمار اعصاب و روان شدید می باشد که نگهداری از آنان برای خانواده ها واقعا سخت می باشدونیاز به انتقال به مرکز دارند لذا از مسولین شهرستان انتظار می رود درجهت تاسیس مرکز نگهداری بیماران اعصاب وروان در شهرستان نهایت مساعدت و همکاری بعمل آورند

کد خبر 62269

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد