شهریار| تعرفه رایگان آب، برق و گاز برای مددجویان

تعرفه آب، برق و گاز برای افراد تحت پوشش بهزیستی، به شرط رعایت تعرفه ، کاملاً رایگان است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از روزنامه سایه، رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار از اصحاب رسانه خواست تا با اعلام این مطلب به افراد تحت پوششی که تا بحال برای بهره مندی از این امکانات اقدام نکرده اند اطلاع رسانی شود تا با مراجعه به کافی نت ها و ثبت کد ملی و سایر مشخصات، از این خدمات بهره ببرند. 

داود فهیم راد همچنین اعلام داشت: که:  در سال ۱۴۰۱ وحیدیه، اولین شهر بدون مانع برای معلولین عزیز خواهد بود. 

وی افزود: برای رسیدن به این هدف ، جلسات متعددی برگزار گردید و الحمدالله تمام مجوزات و اعتبارات لازم نیز کسب شد. همچنین بلوار نواب شهریار( که اداره بهزیستی در همین بلوار قرار دارد و محل تردد جامعه ی هدف است) مناسب سازی شده. طبق ارزیابی شهرداری این بلوار هشتاد ایراد فنی جهت تردد معلولین داشت که به همت بهزیستی و تلاش و پیگیری تمام ایرادات برطرف شده و فقط هفت مورد ایراد جزیی مربوط به لبه ی جداول باقی مانده است که در حال مناسب سازی هستند. 

وی افزود: بانک ملت شهریار را نیز برای ارائه خدمات به معلولین مناسب سازی کرده ایم.

فهیم راد، در ادامه سخنان خود و در ارتباط با بکارگیری معلولین توسط کارفرماها افزود: در صورتی که کارفرماها، افراد دارای معلولیت و جامعه ی هدف بهزیستی را بکار بگیرند، به ازای هر نفر تا سقف صد میلیون تومان تسهیلات ، به کارفرما تعلق میگیرد و همچنین تمام افراد دارای معلولیتی که بکار گرفته از سوی سازمان بیمه میشوند و نیز کارفرما مشمول تخفیفات ویژه ی مالیاتی خواهد شد. 

وی در پاسخ به نحوه پذیرش و اسکان بانوان در خانه های امن اظهار داشت: رویکرد بهزیستی در خصوص افراد آسیب پذیر ، رویکردی تخصصی،  پیشگیرانه ، آموزشی و مداخله در بحران است. بانوان آسیب پذیر، ۲۱ روز در مرکز مداخله در بحران پذیرش میشوند و پس از پایش و غربالگری و مشاوره تخصصی، تلاش میشود تا یک متولّی و قیم برایشان پیدا شود، اگر پس از این ۲۱ روز ، متولی پیدا نشد، به مرکز ذوالفقاری ارجاع داده میشوند و در آنجا با تشخیص کارشناسان، تسهیلات ودیعه ی مسکن و خوداشتغالی پرداخت میگردد تا پس از بازتوانی، فرد به جامعه برگردانده شود.

کد خبر 62257

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد