شهرقدس| سرپرست بهزیستی شهرستان از ساماندهی کودکان کار و خیابان خبر داد

حمزه صالحی سرپرست بهزیستی شهرستان قدس در نشست خبری به مناسبت هفته بهزیستی و چهل و دومین سالروز تاسیس سازمان بهزیستی از ساماندهی کودکان کار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، نشست خبری به مناسبت هفته بهزیستی با حضور اصحاب رسانه، سرپرست اداره و مسوولین در سالن جلسات بهزیستی قدس برگزار شد.

در این نشست صالحی اظهار داشت: فلسفه وجودی مراکز مثبت زندگی دسترسی پذیری و محلی محور آن می باشد که افراد تحت پوشش بتوانند راحت تر به خدمات سازمان بهزیستی دسترسی پیدا کنند و همچنین خدمات با کیفیت بالاتری ارایه شود.

سرپرست بهزیستی شهرستان قدس در ادامه عنوان نمود: اکثریت کودکان کار و خیابان که در سطح شهر پراکنده هستند صرفا افراد ساکن در شهرستان قدس نبوده و هدف ما ساماندهی این افراد بوده که بتوانیم به این کودکان آموزش بدهیم تا بتوانند از حقوق خود آگاه باشند و این نیازمند آگاهی اذهان عمومی می باشد.

این مسئول در ادامه سخنانش گفت: معتادین بهبود یافته پس از ترک اعتیاد و گذشت یکسال می توانند با ارایه مدرک فنی و حرفه ای از وام خوداشتغالی بهره مند شوند و حتی اگر مدرک فنی حرفه ای نیز نداشته باشند می توانند معرفی به اداره فنی و حرفه ای شده و پس از اخذ مدرک از وام خود اشتغالی استفاده کنند.

وی در سخنانش توانمندسازی افراد تحت پوشش را عنوان نمود که در تلاش هستیم مرکز فنی و حرفه ای را در جوار بهزیستی ایجاد کنیم که افراد واجد شرایط اشتغال را به صورت مستقیم آموزش گرفته و مدرک فنی و حرفه ای صادر نماییم.

کد خبر 62251

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد