قرچک| بازدید سرزده دادستان از مرکز اقامتی سفیران سلامت

 سعید دوستی نژاد دادستان و اردشیر بهرامی رئیس اداره بهزیستی قرچک به صورت سرزده از فعالیت ها اشتغالزایی و حرفه آموزی مرکز اقامتی سفیران سلامت بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این مسئولان از نزدیک در جریان نحوه کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده به بیماران این مرکز قرار گرفتند.

دوستی نژاد، ضمن ارزیایی از تمام فعالیت های اشتغالزایی و حرفه آموزی شامل تولید ماسک، خیاطی و مونتاژ اسباب بازی در مرکز سفیران سلامت برای بیماران ماده ۱۵ و ماده ۱۶ و اعلام رضایت از توسعه این گونه طرح ها و برنامه ها برای صیانت و توانمندسازی و مانایی بیماران بر توسعه و استمرار آن تاکید کرد.

دادستان قرچک با بیماران این مرکز به گفتگو پرداخت و بررسی مسائل و مشکلات دوره اقامت آنان پرداخت. 

وی همچنین بر اجرای برنامه های مددکاری اجتماعی و روانشناختی برای بیماران و خانواده های آنها تاکید ورزید.

رئیس بهزیستی قرچک، ضمن قدردانی از حمایت و توجه جدی دادستان از مراکز اقامتی ترک اعتیاد قرچک و برنامه های پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی حوزه عمومی شهرستان قرچک، خواستار اتخاذ تدابیر و دستور اکید دادستان برای حل توسط اداره آب و فاضلاب شهرستان برای مشکل آب آشامیدنی این مرکز شد. 

در پایان این بازدید دادستان قرچک و رئیس بهزیستی از تلاش و زحمات
مجتبی رضایی مدیر مرکز اقامتی سفیران سلامت که با اشتغالزایی و حرفه آموزی بر درمان و صیانت بیماران عملکرد مطلوبی ارائه داشتند قدرانی کردند.

کد خبر 62234

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد