پیام تقدیر مدیرکل بهزیستی سیستان وبلوچستان به مناسبت پایان هفته بهزیستی

دکتر عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان به مناسبت پایان ایام هفته گرامیداشت تاسیس سازمان بهزیستی از مجموعه پرسنل دولتی و غیردولتی بهزیستی استان در پیامی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان،  دکتر عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان به مناسبت پایان ایام هفته گرامیداشت تاسیس سازمان بهزیستی از مجموعه پرسنل دولتی و غیردولتی بهزیستی استان در پیامی تقدیر کرد، متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

اشکر کم الله اشکر کم للناس

برگزاری موفقیت‌آمیز برنامه های چهل و دومین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی در سال ۱۴۰۱ حاصل همدلی، همفکری و کوشش تمامی شما دلسوزان، چه در مجموعه  اداره کل و چه سمن ها و موسسات غیر دولتیِ همکار بود.

تلاش‌های ارزنده کلیه همکاران محترم اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان در تبیین و نشر فعالیت ها و اهداف سازمان بهزیستی در این هفته موجب مباهات و مسرت است، لذا بر خود لازم می دانم مراتب  امتنان و تقدیر خود را از کلیه مساعی و تلاش‌های بی وقفه، پیگیری و سخت‌کوشی خانواده بهزیستی استان اعم از دولتی و غیر دولتی اعلام نمایم.

بهروزی و موفقیت همه شما عزیزان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‌نمایم.

دکتر عباسعلی اویسی 

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان

کد خبر 62233

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد