ملارد| برگزاری نشست خبری رئیس بهزیستی شهرستان

همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی، نشستی با حضور اصحاب رسانه، داود خادم رئیس اداره و معاونین حوزه های تخصصی در مرکز نگهداری از معتادین متجاهر اخوان برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، خادم ضمن تبریک هفته بهزیستی با اشاره به اینکه آگاهسازی ، شفافیت و افزایش اطلاعات مردم به واسطه اصحاب رسانه منتقل میشود گفت: چگونگی انتشار اخبار بر مبنای حقیقت و اصل مطالبه گری هنر دوستان در حوزه رسانه بود و بهزیستی در تمامی حوزه های مربوطه همواره همراه و همسو در جهت برآوردن نیازهای جامع معلولین در تلاش هست. 

وی در ادامه در پاسخ به سوالات خبرنگاران در خصوص خدماتی که توسط بهزیستی ارائه میشود گفت: ارائه خدمات در بهزیستی به پیش از تولد یعنی در زمان انجام آزمایش و مشاوره ژنتیک آغاز و تا سالمندی نیز ادامه دارد. 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد با توجه به پیگیری و درخواست خبرنگاران توضیحاتی را در خصوص روند انجام امور مناسب سازی در شهرستان ارائه و گفت: در تمامی کمیته هایی که با حضور ارگانهای مختلف در شهرستان تشکیل میشود موارد بسیاری مطرح شده ولی بندهای بسیاری هنوز در دست اقدام بوده که نیازمند همراهی تمامی ارگانهای خدمت رسان بوده زیرا بهزیستی به تنهایی قادر به انجام تمامی امور نمیباشد.
 
وی در ادامه ضمن تشریح خدمات اورژانس اجتماعی این اداره گفت: در سال ١٤٠٠ بیش از ١٧٠ ماموریت شامل: کودک آزاری، سالمند آزاری، همسر آزاری و ….  توسط کارشناسان اورژانس اجتماعی انجام شده است.

کد خبر 62232

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد