شهرری| برگزاری جشن غدیریه و هفته بهزیستی 

مراسم جشنی به مناسبت هفته بهزیستی و چهل و دومین سالگرد تاسیس  سازمان و عید غدیر توسط بهزیستی شهرستان ری در  سالن  اجتماعات این مدیریت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این جشن باشکوه با شرکت مسئولین مراکز، خیرین، شرکای اجتماعی و همکار بهزیستی و جمعی از افراد معلول، مددجویان مراکز تحت نظارت بهزیستی شهرستان ری، برگزار گردید.

درابتدای این مراسم محمد رضایی اصل مدیر بهزیستی شهرستان ری در سخنان کوتاهی ضمن خیرمقدم غدیر را تبریک گفته و چهل ودومین سالگرد تاسیس بهزیستی را گرامی داشته و بیان کرد: تقارن عیدبزرگ غدیر و عید امامت و ولایت باهفته بهزیستی رابه فال نیک می گیریم، چراکه مولی علی(ع) قبل ازهر ویژگی بزرگترین حامی نیازمندان و پدری مهربان و دلسوز برای ایتام، و مدافعی سرسخت برای ضعفا، حقیقت و عدالت بود.

شهرری| برگزاری جشن غدیریه و هفته بهزیستی 


 
رضایی اصل افزود: بهزیستی وظیفه سنگینی بر عهده دارد واین سازمان ۱۷۰ نوع خدمت را به مردم  ارائه می‌دهد و یکی از وظایف آن، کمک به تأمین حداقل های نیاز زندگی روزمره مددجویان است و ما پرچمدار مبارزه با آسیب های اجتماعی و توانمند سازی افراد دارای معلولیت هستیم که این امر با مجاهدت های همکاران گرانقدرم در بهزیستی شهرستان ری، نتایج خوبی در بر داشته ولی ما باید با تلاش بیشتری در راستای جذب خیرین، خدمت رسانی صادقانه، تأمین مسکن و اشتغال مددجویان گام های بلند تری برداریم.

شهرری| برگزاری جشن غدیریه و هفته بهزیستی 

گفتنی است؛ درکنار این مراسم نمایشگاهی از دستاوردهای جامعه هدف بهزیستی شهرستان برگزار شد که با استقبال خوب بازدیدکنندگان مواجه شد.

شهرری| برگزاری جشن غدیریه و هفته بهزیستی 

کد خبر 62223

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد