کنگان| دیدار نماینده مجلس با کارکنان بهزیستی کنگان

نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی در اداره بهزیستی شهرستان کنگان حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، دکتر موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته بهزیستی با حضور در اداره بهزیستی شهرستان کنگان از خدمات پرسنل آن قدردانی کرد.

 دکتر احمدی نماینده مردم کنگان، جم ، دیر و عسلویه در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به بمناسبت گرامیداشت  هفته بهزیستی از تلاشهایی کارکنان بهزیستی شهرستان کنگان  در جهت خدمت به اقشار مختلف تقدیر و تشکر کرد و گفت: کار در بهزیستی جز مشاغل بسیار سخت است و بهزیستی وظیفه سنگین و مهمی جهت ارتقاء رفاه و بهتر زیستن مردم خصوصا جامعه هدف بر عهده دارد و محقق شدن این امر مستلزم تلاش همه ی مدیران و مجموعه کارکنان بهزیستی می باشد.

وی عنوان کرد: امیدوارم با همدلی و پیگیری مجدانه، بتوانیم موانع و مشکلات مددجویان و جامعه هدف بهزیستی شهرستان را مرتفع ساخت.

در ادامه سهیلا کوهستانی با اشاره به گستردگی خدمات بهزیستی عنوان کرد: سازمان بهزیستی باتوجه به جایگاه خاصی که دارد به عموم افراد جامعه خدمات اراِِِئه می دهد چرا که مسائل مربوط به قبل تولد در قالب مشاوره ژنتیک آغاز و تا دوران سالمندی ادامه دارد و این مهم نشان دهنده گستردگی خدمات این سازمان و همچنین سختی کار است. 

وی افزود:سازمان بهزیستی یکی از واحدهای خدماتی است که جامعه هدف آن از عزیزترین بندگان خدا هستند و خدمت در بهزیستی به مثابه عبادت است لذا امیدواریم که با کمک و همکاری دستگاهها و شرکای اداری بتوانیم بیش از پیش در جهت ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی گام برداریم.

کنگان| دیدار نماینده مجلس با کارکنان بهزیستی کنگان

کد خبر 62198

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد