پیام نماینده ولی فقیه دراستان گلستان وامام جمعه گرگان در راستای تکریم هفته بهزیستی

آیت‌الله نورمفیدی با صدور پیامی هفته بهزیستی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ آیت الله نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه گرگان در پیامی هفته بهزیستی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بهزیستی، سازمانی اجتماعی و امدادی است که برای کمک به قشرهای محروم و انسان هایی که بنا به دلایل محیطی، اجتماعی، اقتصادی و ارثی و نیز داشتن مشکلات جسمی، روانی، عاطفی، گرفتار مشکلات و دچار عدم تعادل شده اند، بنا شده است .   

اسلام دین حمایت از محرومان و مستضعفان و آسیب دیدگان اجتماعی است، تا آنجا که کمک به ضعیفان را از بالاترین صدقات می شمرد.در روایتی از امام صادق علیه السلام آمده است که فرمود: مؤمنان در نیکی کردن، مهربانی و دل سوزی در مورد یکدیگر، همچون تن واحدند که اگر جایی از آن دردمند شود، باقی اعضا در بیداری و سوز آن هم دردی می کنند.

بنابراین نباید فراموش کرد که رسیدگی به حال یتیمان، معلولین و مانند آنها نه تنها سبب قرب به خداوند و نجات در یوم القیامه است بلکه مایه آرامش اجتماع و امنیت و سلامت جامعه می باشد.

بی تردید زحمت کشان در سازمان بهزیستی با رعایت امانت به همراه دلسوزی و خلوص نیت کارشان می توانند اعتماد عمومی را جلب کنند زیرا سرمایه هر نهاد و دستگاه همین مسئله است.

اینجانب ضمن سپاس از خدمات و تلاشهای عموم کارکنان بهزیستی استان گلستان در بخشهای دولتی، خیریه و خصوصی، خیرین و شرکای اجتماعی بهزیستی از خداوند منان توفیق، سلامت و سعادت همگان را خواستارم.

سید کاظم نورمفیدی

کد خبر 62196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد