پاکدشت|  ارائه خدمات مشاوره در هفته بهزیستی 

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت گفت: در سال گذشته ۵۵۴۳ جلسه مشاوره به ۱۸۰۵ نفر در ۴مرکز تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان خدمات مشاوره ای انجام شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان پاکدشت؛ نادره افشارها ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی به اهمیت فعالیت روانشناسان مراکز مشاوره در پیشگیری از آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزود: مددکاران و روانشناسان متخصص در مراکز مشاوره در حوزه های مختلفی مانند مشاوره های فردی، خانوادگی، مشاوره زوجین ؛ مشاوره تحصیلی و شغلی ؛ فرزند پروری ، پیشگیری از اعتیاد و...فعالیت می کنند.

افشارها ادامه داد:۳ مرکز مشاوره عمومی،  یک مرکز سلامت روان محلی در سال گذشته به ۱۸۰۵ مراجعه کننده ارائه خدمت نموده و بیش از پنج هزار و پانصد و چهل و سه  جلسه مشاوره برای آنها برگزار کردند. که برای مراجعین تحت حمایت ۹۰ میلیون ریال یاری برگ صادر شد
 وی آگاه سازی و افزایش دانش عمومی درباره سلامت روان را از  اهداف مرکز و دفاتر مشاوره و خدمات روانشناختی دانسته و افزود: در این راستا آموزش های پیش از ازدواج، زندگی خانواده، مهارتهای زندگی و آموزش های تخصصی در طی ۲۲ دوره برای ۱۸۰۵ نفر به صورت حضوری و غیرحضوری انجام شد.

وی در ادامه گفت: از اول سال جاری بیش از ۱۰۰۵ جلسه مشاوره  ۳۳۵ نفر در مراکز مشاوره در سطح شهرستان انجام شده است.

کد خبر 62180

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد