پاکدشت| حضور امام جمعه در جمع کارکنان بهزیستی

به مناسبت فرارسیدن ایام گرامیداشت هفته بهزیستی، امام جمعه پاکدشت با حضور در اداره بهزیستی از خدمات ریاست وکارکنان این اداره تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان پاکدشت؛ در این دیدار نادره افشارها سرپرست اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت ضمن قدردانی از حضور امام جمعه شهرستان، دیدار مسئولین وتوجه به فعالیتها وروند انجام کار در بهزیستی را باعث دلگرمی همکاران دانست.

پاکدشت| حضور امام جمعه در جمع کارکنان بهزیستی

وی در ادامه به ارائه عملکرد و فعالیتهای بهزیستی شهرستان و روند ارائه خدمت در حوزه های پیشگیری،اجتماعی، مشارکت های مردمی و توانبخشی و تشریح مسائل و چالش های پیش رو پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین لزومی امام جمعه پاکدشت نیز با تبریک هفته بهزیستی وتشکر از همکاران بابت خدمت خالصانه به نیازمندان و افراد دارای معلولیت گفت: خدمت به خلق از والاترین مظاهر عبادت است و محبوبترین افراد نزد خدا افرادی هستند که برای بندگان خدا سودمندتر باشند.

 وی افزود: خدمت به انسانیت ارزشمند است و خدمت به نیازمندان ارزشی چند برابر دارد.

پاکدشت| حضور امام جمعه در جمع کارکنان بهزیستی

در ادامه این دیدار امام جمعه پاکدشت با حضور در اتاق کار کارکنان حوزه های مختلف ضمن آشنایی با نحوه فعالیت آنان در خدمت رسانی به جامعه هدف و تبریک فرا رسیدن هفته بهزیستی، از زحمات و خدمات صادقانه کارکنان خدوم بهزیستی تقدیر وتشکر نمود.

کد خبر 62177

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد