پاکدشت| مانور اورژانس اجتماعی در شهرستان 

به مناسبت فرا رسیدن هفته بهزیستی مانور اورژانس اجتماعی با حضور کارشناسان در قسمت های مختلف شهرستان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان پاکدشت، نادره افشارها سرپرست بهزیستی با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد تاسیس، اظهار داشت: شعار امسال هفته بهزیستی شروعی دوباره برای بهتر زیستن است و در این راستا تلاش می‌شود فعالیت‌های امسال نیز متناسب با همین شعار برنامه‌ریزی شود.

افشارها از مانور اورژانس اجتماعی در چهارمین روز از هفته بهزیستی خبر داد و عنوان کرد: اورژانس اجتماعی با حضور نیروهای کارشناس، خدمات متنوعی برای افراد جامعه که با بحران‌های فردی و اجتماعی روبرو می‌شوند، ارائه می‌دهد.  

وی با اشاره به ویژگی‌های اورژانس اجتماعی مانند در دسترس بودن و تخصصی بودن تصریح کرد: بیشترین جامعه هدف اورژانس اجتماعی کودک آزاری، همسرآزاری، کودکان کار، دختران و زنان بدسرپرست و یا آسیب دیده ، معلولانی که با مشکلات اجتماعی روبرو می‌شوند را شامل می‌شود که بصورت فوری و به موقع خدمت رسانی توسط این تیم انجام می‌پذیرد.

افشارها با بیان اینکه بالغ بر  ۶ هزار نفر تحت پوشش  جامعه هدف بهزیستی شهرستان است، بیان کرد: تلاش می‌شود که بتوانیم در حد توانایی مالی و زیر ساختی خدمات قابل قبولی را به جامعه هدف خود ارائه دهیم.

کد خبر 62176

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد