شهر تهران| جابجایی سمند با ولیچر

نوید انصاری گیلانی دارای معلولیت جسمی حرکتی شدید است و در یک رکوردشکنی خاص، توانست با استفاده از ولیچر خود یک خودروی سمند را تا ۱۲ متر و ۲۳ سانتی متر جابجا کند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری فارس، نوید انصاری گیلانی دارای معلولیت جسمی حرکتی شدید است که از ۲۳ سالگی دچار بیماری ام اس شده است، او پیش از معلولیت ورزشکار بوده و حالا همان مسیر را ادامه می‌دهد.

انصاری رکوردهای جالب و خاصی از خود بر جای گذاشته است، او در مهرماه سال گذشته توانست حدود ۶۹۳ پله برج میلاد را با شعار «ام اس» طی کند و از آسمان خراش تهران بالا رود.

پس از این رکوردزنی این ورزشکار توانست با ولیچر مسیر میدان انقلاب تهران تا حرم حضرت امام خمینی(ره) را طی کند و به عشق امام خمینی(ره) به آن حرم شریف برسد.

شهر تهران| جابجایی سمند با ولیچر

نوید حالا در یک رکوردشکنی خاص، توانست با نظارت کمیته ثبت رکوردهای ورزشی با استفاده از ولیچر خود یک خودروی سمند را تا ۱۲ متر و ۲۳ سانتی متر جابجا کند، حرکتی که تاکنون درنوع خود خاص بوده است.

این جوان تهرانی در این باره به فارس گفت: به دلیل برخی مشکلات نتوانستم به درستی خودرو را جابجا کنم؛ این در حالی است که توانستم در تمرین‌هایم حدود ۵۰ متر این خودرو را جابجا کنم.

وی درباره هدف از این اقدام، توضیح داد: هدف روحیه دادن به افراد دارای معلولیت،کم توان و ناتوان است، مضاف بر آن دختری دارم که به عشق او و آینده او این حرکت‌ها را می‌کنم.

کد خبر 62158

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد