قرچک| تجلیل از مددکاران نمونه شهرستان 

به مناسبت نکوداشت هفته بهزیستی مرکز خیریه فروغ سیاره مهر زندگی افتتاح و از مددکاران اجتماعی نمونه شهرستان قرچک تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، اردشیر بهرامی رئیس اداره بهزیستی قرچک در مراسم افتتاحیه مرکز خیریه فروغ سیاره مهر زندگی ضمن تبریک عید سعید غدیر و هفته بهزیستی با حضور سایر مسئولین شهرستان از مددکاران اجتماعی نمونه بهزیستی شهرستان قرچک تجلیل به عمل آورد.

بهرامی در بخشی از سخنان خود ضمن اشاره به نقش بی بدیل مراکز و موسسات خیریه در حمایتی از جامعه هدف سازمان بهزیستی به ضرورت توجه به برنامه های آموزشی، پیشگیری و توانمندسازی در سطح جامعه محلی پرداخت. با توجه به ظرفیت های علمی، حرفه ای و زیرساختی بسیار ارزشمندی که در خیریه وجود دارد انتظار می رود در آینده شاخ و توسعه فعالیت های اثربخش این موسسه باشیم. 

قرچک| تجلیل از مددکاران نمونه شهرستان 

در این مراسم کاظم سیفی رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه مهر و زندگی به تشریح اهداف و رسالت های موسسه خیریه پرداخت و از اپلیکشن برنلخع حمایتی از اقشار آسیب پذیر رونمایی کرد.  

در پایان این مراسم با حضور مسئولین شهرستان از مددکاران اجتماعی و مدیران مراکز تحت نظارت بهزیستی با اهداء لوح سپاس به شرح ذیل تجلیل عمل آمد:
مددکاران مراکز:
الهام شهسواری، ماندانا جواهری،  فرشته گلشنی، الهه عسگری، صمد رشیدیان، فرزانه لرنی، مجتبی رضایی، سید جلال حسینی، امین رضایی، مهدی جوادی، فاطمه جوادی، مریم رضایی و مددکاران اداره بهزیستی قرچک: معصومه حیدری، معصومه زینلی، فاطمه باغی، مژگان شماعی، فاطمه مریدی، الهه شهسواری، ثریا صفاری که مورد تقدیر قرار گرفتند.

قرچک| تجلیل از مددکاران نمونه شهرستان 

کد خبر 62155

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد