در رسانه |دومین مرکز مثبت زندگی شهرستان جم افتتاح شد

اتحاد خبر؛دومین مرکز مثبت زندگی باواگذاری ۴۵۰ پرونده در شهرستان جم افتتاح گردید.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر به مناسبت گرامیداشت هفته بهزبستی دومین مرکز مثبت زندگی  با حضور  دکتر حسین  اسدی راد مدیر کل، مسعود ابراهیمی معاون توانبخشی بهزیستی استان حیدر دانایی فر معاون  سیاسی فرماندار، هادی دهقان مسئول بسیج سازندگی سپاه و موسی حمیدی صفت رئیس بهزیستی  شهرستان جم  افتتاح شد.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر دراین آیین با علام اینکه در سطح استان ۳۸ مرکز مثبت زندگی وجود دارد   گفت : در تاسیس این مراکز که به عنوان  بهزیستی های کوچک خدمات ۲۲ گانه بهزیستی را به صورت رایگان به گروهای هدف تحت پوشش سازمان بر اساس مکان و موقعیت گروه‌های هدف ارائه می کنند.
دکتر اسدی راد بیان کرد در راه اندازی این مراکز مشارکت مردمی ، محله محوری ،تسهیل دسترسی ، خانواده محوری و ارتقا سلامت اجتماعی و اجرای غربالگری توجه ویژه شده است.
 مدیر کل بهزیستی استان عنوان کرد در این مراکز  چندین نیرو حرفه ای و تخصصی با رشته تحصیلی مرتبط  می‌توانند مشغول به کار شوند.

مدیر کل بهزیستی استان با بیان اینکه ما ۱۲۰۰۰ پرونده در کل مراکز مثبت زندگی در سطح استان داریم گفت : در تمام شهرستان های استان مراکز مثبت زندگی راه اندازی شده و یامجوز راه‌اندازی گرفته شده است و با واگذاری پرونده ها تمام خدماتی که این مراکز ارائه می‌دهند در بستر الکترونیک است و بازدید ها نیز به صورت آنلاین و حضوری انجام می‌شود با توجه به اینکه بهزیستی یکی از سازمان های خدمت رسان می باشد در سال های اخیر تلاش شده است بخشی از این خدمات را به بخش غیردولتی واگذار کند که مراکز مثبت زندگی هم جزء همین مراکز هستند که بخشی از ارائه خدمات بهزیستی به انها واگذار شده است.

در رسانه |دومین مرکز مثبت زندگی شهرستان جم افتتاح شد

در رسانه |دومین مرکز مثبت زندگی شهرستان جم افتتاح شد

در رسانه |دومین مرکز مثبت زندگی شهرستان جم افتتاح شد

کد خبر 62131

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد