شهر تهران| برگزاری مانور خودروهای اورژانس اجتماعی

سرپرست بهزیستی شهرستان تهران با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های هفته بهزیستی عنوان کرد: مانور بزرگ خودرویی اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی شهر تهران در هفته بهزیستی در طلیعه چهل و دومین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از پایگاه خبری آتیه آنلاین، محمود برزگر کنترل وکاهش بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی را از وظایف و فعالیت‌های اورژانس اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: خط تلفن رایگان ۱۲۳ پاسخگوی تماس‌های مردمی در رابطه با آسیب‌های مختلف اجتماعی از جمله کودک آزاری، همسرآزاری، خشونت و... است.

برزگر بااشاره به اهمیت خدمات تخصصی و مهم اورژانس اجتماعی در موقع بروز بحران گفت: لزوم حضور مددکاران در مواقع خاص به منظور  جلوگیری و کنترل آسیب‌ها و اقدامات به موقع ضروری است و اورژانس اجتماعی نیز با آگاهی بر این مهم، نسبت به اعزام به موقع مددکاران و ارایه تخصصی خدمات در این حوزه توجه و حساسیت خاصی دارد.  

سرپرست بهزیستی شهر تهران با اشاره به استقبال مردم از خدمات مشاوره و مددکاری سازمان بهزیستی، تاکید کرد: گزارش موارد کودک آزاری، همسرآزاری، سالمند آزاری و مراجعات حضوری و تلفنی در سال‌های اخیر به مرکز مشاوره ۱۴۸۰ به خصوص در دوران شیوع کرونا نشان از جلب اعتماد مردم به خدمات بهزیستی دارد.

کد خبر 62095

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد